Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Košice alebo Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    2 700 EUR
    Uvedená nástupná mzda závisí od vašich skúseností . Je predmetom našej vzájomnej dohody. Navyše máte nárok na ročný bonus v závislosti od firemných výsledkov.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Nový svet, o ktorý sa v Dôvere snažíme už 30 rokov je transparentné a kvalitné zdravotníctvo. Dobrý pocit z toho, že spolu aktívne, systematicky a zmysluplne meníme nielen našu poisťovňu, ale aj celé zdravotníctvo, budete mať každý deň. Robíme všetko pre to, aby sme boli v očiach verejnosti najlepšia zdravotná poisťovňa na slovenskom trhu a mali čoraz viac spokojných zamestnancov a poistencov. Ak chcete byť aj vy súčasťou modernej a stabilnej spoločnosti, ktorej oblasť inovácií a benefitov pre poistencov ako aj pre lekárov prináša pridanú hodnotu pre celý systém, pridajte sa k nám do Dôvery.

Do akého tímu budete patriť?

Na našom IT-čku máme vyše 100 interných kolegov a kolegýň, ktorí radi testujú, programujú a analyzujú. Náš tím „oddelenie IT analýz“ nájdete v Košiciach, ale aj v Bratislave. Spolu s naším vedúcim, Radom je nás v tíme 19 analytikov. Sme rozdelení podľa pracovných skúseností na juniorov, mediorov a seniorov, ale navzájom si pomáhame a podporujeme sa. A čomu sa venujeme? Podieľame sa na vylepšovaní všetkých našich aplikácií, ktorých je niekoľko desiatok, pričom ide o aplikácie určené pre našich klientov ale aj aplikácie pre našich kolegov. Niektoré z nich určite poznáte ako mobilná aplikácia Dôvera, ktorá má nadpriemerné hodnotenie medzi užívateľmi, portál pre našich poistencov Moja Dôvera, VIA elektronická prihláška poistenca, portál pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti Dôvera Lekárom, PatientManagement, portál pre správu chronicky chorých pacientov. Okrem toho sa ale venujeme aj témam ako sú RPA automatizácia (roboty), a chatbot na komunikáciu s poistencami aj platiteľmi. Pozornosť venujeme aj využívaniu AI, na čo máme špeciálne dedikované tímy kolegov. Počas práce využívame nástroje ako Enterprise Architect, JIRA, FIGMA, Confluence. Ak inklinujete k moderným riešeniam a technológiám, rozmýšľate koncepčne a máte silné analytické myslenie,

Čo vás u nás čaká?

Pracovať budete v internom projektovom agilnom tíme spolu s interným zákazníkom (zadávateľom) v rámci spoločnosti a na spoločne pripravovaných riešeniach pre našich klientov (poistencov, platiteľov poistného alebo poskytovateľov zdravotnej starostlivosti) ale aj pre kolegov.

Typický projektovom agilný tím sa skladá z 8 až 12 ľudí , ktorý tvoria najmä produktový vlastník, scrum master, analytici, developeri a testeri.
Každý agilný tím je zameraný na špecifickú oblasť poskytovaných služieb a produktov.

Zadávateľmi požiadaviek a zadaní na riešenie sú naši biznis kolegovia (produktový vlastník, biznis analytik a/alebo produktový manažér), s ktorými budete komunikovať a úzko spolupracovať.
Prieskumy zákazníckej skúsenosti a návrhy obrazoviek zabezpečujú naši interní UX a UI dizajnéri.

*Vašou hlavnou úlohou bude pomôcť biznis kolegom spolu s tímom technicko-analyticky navrhnúť a domyslieť nápad do čo najlepšieho a najoptimálnejšieho výsledku pre našich klientov.
*Taktiež analyzovať a pripravovať podklady pre programátora na programovanie.
*Tvoriť dokumentáciu tak, aby jej rozumeli aj biznis užívatelia, ktorí nerozumejú IT jazyku a podľa dohodnutých štandardov.
*Kontrolovať testovacie scenáre pripravené testerom.
*Konzultovať s programátormi a testermi počas implementácie a testovania.
*Ak budete potrebovať radu, kedykoľvek môžete svoj návrh riešenia odkonzultovať s príslušným biznis alebo aplikačným architektom.

Zmeny, ktoré budete pripravovať, sú komplexné a okrem úprav v klientskych aplikáciách budete riešiť aj integračné závislosti na naše ostatné aplikácie a „core systémy“.

Fungujeme v šprintoch, aby sme spoločne čo najviac komunikovali a vedeli predvídať prípadne zmeny.



Benefity a ďalšie výhody:

* Sick days, 2 dni (môžete využiť kedykoľvek počas roka) + 2 dni navyše (môžete čerpať ak zostatok vašej dovolenky je 15 dní a menej).
* Prácu zvládneme odkiaľkoľvek. Každý zamestnanec si môže zvoliť, či chce pracovať v štandardnom režime 50 % home office a 50 % office. Ak niektorý z kolegov uprednostňuje pracovať viac z home officu, povaha práce mu to dovoľuje a jeho nadriadený mu to schváli, môže pracovať aj v režime 60/40, 70/30 alebo 80/20 alebo dokonca aj 100 % home office.
* Nie sme korporát a ani malá firma – sme niečo medzi :). Máme tu rozbehnutých veľa dlhodobých projektov, ktoré naši kolegovia úspešne zastrešujú na svojich komplexných pozíciách. Väčšina našich projektov vzniká na „zelenej lúke“ a sami sa môžete presvedčiť, akí sme v nich úspešní. Stereotyp a nuda vám zaručene nehrozí.
*
* Adaptačný proces u nás neznamená hodiť vás do vody a plávať, ale je to obdobie, počas ktorého vás postupne oboznámime so všetkým, čo budete potrebovať, aby ste boli plnohodnotným členom nášho tímu a aby ste sa na pozícií cítili komfortne.
* Šikovnosť a proaktivita sa u nás cení. A to odmenami za individuálny výkon a navyše, ak sa nám bude dariť, máte možnosť získať aj finančný bonus vo výške 3-násobku hrubej mesačnej mzdy.
* V Dôvere podporujeme kolegov, ktorí sa chcú vzdelávať. Kedykoľvek môžu absolvovať rôzne kurzy a odborné školenia, zúčastniť sa odborných konferencií alebo inšpiratívnych prednášok, webinárov či prezentácií o zaujímavých projektoch, na ktorých pracujú naši kolegovia.
* Na zdraví našich kolegov nám záleží, a preto radi realizujeme programy na podporu zdravého životného štýlu ako Rozhýbme sa s Dôverou, podporujeme bežecké podujatia, preplácame masáže na pracovisku, prispievame na MultiSport kartu a psychickú pohodu sa snažíme podporiť aj našou Linkou Dôvery, na ktorú sa môžeme nonstop a anonymne obrátiť pre prípadnú radu od psychológov a odborníkov na financie a právo.
* Radi občas vypneme a zregenerujeme svoje sily na našich spoločných akciách ako sú športové hry, vianočné večierky, grilovačky, husaciny, alebo odborové teambuildingy.

Informácie pre uchádzača:

Informácie ohľadom spracúvania osobných údajov predovšetkým práva dotknutej osoby, v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) sú prístupné na www.dôvera.sk. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať najmä zaslaním písomného odvolania na adresu sídla zdravotnej poisťovne, e-mailom na email, alebo odovzdaním písomného odvolania na ktorejkoľvek pobočke zdravotnej poisťovne.

Všeobecne požadované znalosti:

*Máte skúsenosti s agilným spôsobom vývoja SW.
*Skúsenosti s Enterprise Architect.
*Modelovanie požiadaviek (UML, BPMN, Use Cases).
*Znalosť SOAP UI, SQL je veľkou výhodou.
*Máte skúsenosť so špecifikáciou a analýzou požiadaviek.
*Skúsenosť z oblasti zdravotného poistenia je veľkou výhodou.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)