Samostatný referent - oddelenie manažmentu nehnuteľností - Nitra alebo Trnava

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Nitra alebo Trnava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    Možnosť zárobku v priemere do výšky 1177 €/brutto: základná mzda 1100 €/brutto + pobádacia zložka mzdy do 77 €/brutto
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:

Informácie o pracovnom mieste

Samostatný referent starostlivosti o hmotný majetok samostatne zabezpečuje vykonávanie ucelených odborných prác v oblasti starostlivosti o nehnuteľný majetok podľa metodických usmernení s rámcovo stanovenými výstupmi. Náplňou práce zamestnanca bude predaj nehnuteľností Slovenskej pošty, a.s., vrátane všetkých činností a úkonov spojených s nakladaním s nehnuteľným majetkom a agenda kúpy nehnuteľného majetku, zriadenie vecných bremien a iných práv, a pod. Náplňou práce zamestnanca bude predaj nehnuteľností Slovenskej pošty, a.s., vrátane všetkých činností a úkonov spojených s nakladaním s nehnuteľným majetkom a agenda kúpy nehnuteľného majetku, zriadenie vecných bremien a iných práv, inventarizácia, daň z nehnuteľností.

Informácie pre uchádzača:

- prijatie na PZ - skúšobná doba 3 mesiace - určitá doba 1 rok, s možnosťou zmeny na neurčitý čas Iné výhody: - zamestnanie u 2. najväčšieho zamestnávateľa v rámci SR - zázemie veľkej a stabilnej spoločnosti s 30-ročnou tradíciou - príspevok na dopravu do zamestnania s denným dochádzaním zo vzdialenosti min 30 km - príspevok a zabezpečenie ubytovania nad 80 km od pracoviska - príspevok pri dlhodobej práceneschopnosti - mimoriadna sociálna výpomoc - príspevok na rôzne športové a kultúrne podujatia - MULTIsport karta - príspevok na prváčika (pri nástupe do školy) - detské letné tábory pre deti zamestnancov - zľavy na produkty a služby Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá a budú pozvaní na výberové konanie. Ďakujeme za pochopenie.

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné predpoklady:
komunikačné a vyjednávacie schopnosti, predajné zručnosti, organizačné schopnosti, analytické myslenie, samostatnosť, precíznosť, proaktívny prístup

Požadovaná odborná prax:
1 rok

Úroveň ovládania výpočtovej techniky:
využívanie výpočtovej techniky pre bežné kancelárske práce - pokročilý

Úroveň znalosti cudzieho jazyka:
základná, pasívna

Administratívne zručnosti:
písomný a slovný prejav, schopnosť vyjadrovania
znalosť katastrálneho zákona a pracovné skúsenosti s procesmi súvisiacimi s prevodmi vlastníctva nehnuteľností a nakladaním s majetkom - výhodou

Vodičské oprávnenie:
VP sk. B, aktívny vodič

Špeciálne zručnosti:
v prípade praxe v danom odbore postačuje úplné stredné vzdelanie, úplné stredné odborné vzdelanie

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)