Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Otvorili sme pre Vás ďalšiu príležitosť pre stabilné zamestnanie v perspektívnej, etablovanej spoločnosti. V našich centrách zdieľaných služieb v Košickej a Bratislavskej centrále chceme posilniť náš skvelý tím mzdáriek. Ako Mzdová účtovníčka v spoločnosti Penta Hospitals SK môžete očakávať najmä tieto aktivity: * hlavnou úlohou bude zabezpečenie spracovania a zúčtovania miezd za pridelený okruh našich zamestnancov * spracovanie personálnej agendy v súvislosti so mzdami * prípravu štatistík súvisiacich so mzdami a zdravotníckymi zamestnancami * komunikáciu so ZP, SP a ďalšími inštitúciami v súlade s platnou legislatívou SR * kompletné spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmov fyzických osôb * kompletné spracovanie zrážok zo mzdy zamestnanca ( prednostné, neprednostné zrážky na základe exekučných príkazov) * spoluprácu pri vytváraní interných smerníc * podporu pri spracovaní dochádzky Osobnostné predpoklady a zručnosti: * Minimálne 2-ročné skúsenosti v HR oblasti - mzdová a dochádzková agenda * Skúsenosti so spracovaním miezd pre minimálne 350 zamestnancov * Znalosť slovenskej legislatívy (Zákonník práce, zákon o sociálnom zabezpečení,...) * MS Office - užívateľ (primárne Excel) * Zodpovednosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť * Schopnosť odolávať časovému a pracovnému stresu.
Ponúkaný plat
1 400 EUR
Benefity a ďalšie výhody
Nespájame svoju identitu len s prácou. Našim zamestnancom ponúkame výhody s prihliadnutím na tie najvyššie životné hodnoty. Poskytujeme benefity pre rodinu, zdravie, voľný čas a kultúru.
Termín nástupu do práce
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie pre uchádzača
V prípade, že Vás pozícia zaujala, zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku.Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti
Analytické schopnosti Diskrétnosť, samostatnosť, precíznosť a proaktivita, Logické myslenie, dôslednosť, systematickosť Ovládanie práce s PC (SAP, Excel, Word; Azure výhodou), Rešpekt Skúsenosti s pracovno-právnou legislatívou Tímovosť Užívateľská znalosť MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook)
Vhodné pre absolventov
Nie
Vhodné pre absolventov
Nie
Centrála spoločnostiKošiceAdmin a HQ2-3 roky