Recepčná/ 1500€/ Angličtina B2/ BA-Eurovea/ Skvelé benefity! (A3627)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1450 - 1550 EUR
    Fixná mzda sa pohybuje od 1450€ (záleží od skúseností a vystupovania) + nadčasy + ročné prémie.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme do nášho kolektívu hľadáme šikovného a príjemného recepčného/recepčnú. Ako prvý kontakt pre klientov, návštevníkov a zamestnancov bude recepčný/á zodpovedný/á za vytvorenie priateľskej a profesionálnej atmosféry firmy. Ideálny kandidát by mal mať vynikajúce komunikačné, medziľudské a organizačné zručnosti, ako aj priateľský a pozitívny prístup. Zodpovednosti: • privítať všetkých našich návštevníkov a vhodne ich nasmerovať • informovať personál spoločnosti o príchode návštevníka • zabezpečiť maximálnu spokojnosť zákazníka • ponúknuť občerstvenie návštevníkom a klientom • odpovedať na všetky otázky osobne, telefonicky a e-mailom podľa potreby, v slovenskom aj anglickom jazyku • poskytnúť alebo zaslať požadované informácie • komunikovať s externými a internými klientmi a dodávateľmi v slovenskom a anglickom jazyku • vybavovať poštu, kuriérov, notárov, poskytovateľov taxislužby • udržiavať bezpečné, čisté a funkčné recepčné priestory a zasadacie miestnosti • udržiavať kontinuitu práce dokumentovaním a oznamovaním všetkých podrobností, činností, nezrovnalostí • aktívne prispievať k tímovému úsiliu a tímovej spolupráci dosahovaním súvisiacich výsledkov podľa potreby • spolupracovať s našimi ďalšími odbornými podpornými oddeleniami ako sú financie, HR, IT, marketing, tím asistentov • poskytovať klientom akúkoľvek inú podporu podľa potreby. Pracovná doba: 8:30 - 17:00 / 09:00 - 17:30 (striedavo s iným kolegom)

Benefity a ďalšie výhody:

• priateľské, motivujúce a medzinárodné pracovné prostredie • Atraktívny plat a bonusový systém. • Platené nadčasy, sick days a extra dni dovolenky. • platené nadčasy • zavedený rozvojový /tréningový plán vrátane veľmi zaujímavých globálnych /regionálnych / miestnych príležitostí pre váš profesionálny a osobný rast a rozvoj • hodiny angličtiny • multisport karta • finančný príspevok na stravu • bonus za odporúčanie • súkromné zdravotnícke služby • teambuildingové aktivity počas celého roka (napr. lyžiarsky zájazd, husacia večera, vianočný večierok atď.) • bezplatný prístup k občerstveniu na pracovisku (káva, čaj, džúsy, ovocie atď.)

Všeobecne požadované znalosti:

• Obchodná korešpondencia - pokročilá • Microsoft Outlook - šikovný • Microsoft Word – šikovný Skúsenosti na pozícii/v sektore: • Skúsenosti v oblasti služieb klientom/recepcii a administrácii sú vítané Osobnostné požiadavky a zručnosti • reprezentatívny vzhľad (pracujeme s nadštandardnou klientelou a oblečenie a vzhľad tomu musia byť prispôsobené) • relevantné pracovné skúsenosti v oblasti služieb klientom na recepcii • dobré pochopenie tímovej práce • vynikajúce komunikačné a telefonické schopnosti • dobrý časový manažment • pozitívny a proaktívny prístup • schopnosť pracovať pod tlakom a multitasking, • zodpovedný, profesionálny a flexibilný prístup k práci a povinnostiam • dobré znalosti a praktické skúsenosti s aplikáciami MS Office  • plynulosť angličtiny (hovorená a písaná), iné cudzie jazyky sú bonusom, ale nie nevyhnutným Hľadáme rýchlo učiaceho sa a tímového hráča, ktorý bude ochotný prijať nové úlohy, výzvy a vzdelávacie príležitosti a bude otvorený spätnej väzbe.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Slovenský jazyk (pokročilý - C1)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno