Samostatný referent Centra podpory IT Žilina

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek je zamestnanec s vyššou kvalifikáciou, ktorý samostatne spravuje zákaznícke požiadavky v oblasti informačných technológií. Samostatné vykonávanie postupov technickej údržby počítačových systémov a sietí, identifikácia porúch, inštalácia operačných systémov a aplikácií, komunikácia medzi užívateľmi a správou databáz, aplikácií a sietí, riešenie neštandardných situácií, nadštandardných požiadaviek a ich konzultácie s užívateľmi a dodávateľmi a pod. Práca vyžaduje cestovanie v regióne.

Informácie pre uchádzača:

Váš životopis posúdime a kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné predpoklady:
komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti, kreativita, analytické myslenie, schopnosť prijať zodpovednosť, flexibilita

Požadovaná odborná prax:
1 rok

Úroveň ovládania výpočtovej techniky:
pokročilejšie využívanie výpočtovej techniky

Vodičské oprávnenie:
skup. B

Špeciálne zručnosti:
znalosť operačných systémov Windows 8 a 10, základná znalosť sietí, znalosť konštrukcie počítačov a periférnych zariadení

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)