Obchodný vedúci, klientsky pracovník

Informácie o pracovnom mieste

Klientsky pracovník:
-administratívne práce
-vytváranie osobných finančných plánov
-prezentovanie služby potenciálnym klientom
-práca aj s firemnou databázou
-zisťovanie a zaznamenanie klientskych požiadaviek
-poskytovanie kvalitných služieb a informácií zákazníkom
-príprava, administratíva a podpisovanie zmlúv so zákazníkmi a obchodnými partnermi
-organizovanie si svojho času pomocou diára, telefonické dohadovanie si termínov

Obchodný vedúci:
-vedenie obchodného tímu
-organizovanie a spoluúčasť na pohovoroch a výberových konaniach
-organizovanie a účasť na poradách, školeniach
-prezentovanie a príprava finančných plánov
-spoluúčasť na zlepšovaní chodu pobočiek

Benefity a ďalšie výhody:

- zvýhodnené podmienky na produkty bánk, leasingu, investícií či poistenia
- kompletné zaškolenie, program Personal Development na osobnostný rozvoj
- motivačný program, súťaže
-manažérska zmluva so sociálnymi výhodami
-garantovaný pasívny príjem na manažérskych pozíciách
- pridelenie osobného mentora na komplexné zaškolenie a osamostatnenie + získanie certifikátov NBS
- možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
- časová flexibilita, osobnostný rozvoj

Získate nové vedomosti z oblasti financií, marketingu, predaja a lidershipu. V praxi nadobudnete nové komunikačné, predajné a líderské zručnosti.

Informácie pre uchádzača:

Ak si otvorený novým možnostiam, hľadáš zmenu, či privyrobenie popri práci či štúdiu, tak nám zašli svoj životopis s foto a tč na email
Následne vás budeme kontaktovať s termínom pers. pohovoru.

Všeobecne požadované znalosti:

-výhodou sú komunikačné schopnosti a pozitívny prístup
-príjemné vystupovanie a dobrý image
-ochota pracovať na svojom rozvoji
-orientácia na výsledky

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vhodné pre občana z Ukrajiny:
    Áno

Znalosti:

Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Zmluvný spolupracovník OVB Allfinanz Slovensko, a.s., ktoré je súčasťou nadnárodného holdingu poskytujúci finančné sprostredkovanie občanom a členom ich domácnosti v 16. krajinách sveta už viac ako 50 rokov.

Na Slovenskom trhu pôsobí od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov.

Zároveň poskytuje našim finančným sprostredkovateľom spoľahlivý rámec pre ich samostatnú podnikateľskú činnosť v kariérnom systéme.

Oblasť pôsobenia:

Poradenské služby v oblasti podnikania a riadenia

Adresa:

Mária Dorčiková
Jaseňová 3220/16
01007 Žilina
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

Mária Dorčiková
Jaseňová 3220/16, Žilina, 01007, Slovenská republika

Pozícia / odvetvie: Konzultant
Dátum zverejnenia: 07.01.2025

Iné možnosti práce