custom-banner

ADMINISTRATÍVNA VÝPOMOC na oddelení pohľadávok (Ref. č.: 1-19-3716)

Informácie o pracovnom mieste

Otvára sa Vám skvelá príležitosť získať zaujímavú prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí úspešnej spoločnosti a získať cenné skúsenosti už počas svojho štúdia! Spoločnosť pôsobiaca v oblasti telekomunikácií hľadá vhodného kandidáta na pozíciu referent pohľadávok. Hlavnou náplňou práce je: - telefonická urgencia neuhradených faktúr - zapisovanie priebehu hovorov - administratívna práca spojená s telefonovaním - posielanie zmlúv, inzercie emailom - bežné administratívne práce (kopírovanie, dohľadávanie dokumentov)

Benefity a ďalšie výhody:

Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia a možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy. V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom). Poštové ani faxové zásielky žial, nemožeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.

Všeobecne požadované znalosti:

Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria: - SŠ, externý študent vysokej školy, mamička po materskej dovolenke - prax v oblasti administratívy -vynikajúce telefonické komunikačné schopnosti -užívateľská znalosť PC (MS Excel) - samostatnosť, komunikatívnosť

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Spoločnosť Grafton Slovakia s.r.o., svetovo uznávaný poskytovateľ personálnych služieb a sprostredkovaní práce, je personálno-poradenská agentúra so širokou pôsobnosťou. V oblasti sprostredkovania práce ponúkame stále zamestnanie, dočasné úväzky, brigády, ale tiež prácu v zahraničí. Zameriava sa predovšetkým na ponuky práce v nasledujúcich oboroch: obchod, marketing, administratíva, financie, bankovníctvo, IT, engineering, výroba, farmácia, cestovný ruch a ďalšie. Okrem ponuky práce poskytuje aj personálne poradenstvo, napr. ako napísať životopis, sprievodný list či ako sa pripraviť na pohovor.

Medzi široké portfólio Grafton služieb tiež patrí personálna inzercia na mieru, testovanie kandidátov, Assesment Centres, personálne a mzdové vedenie, konzultácie v oblasti ľudských zdrojov a Outplacement.

Graftonu záleží na kvalite, a preto sa snaží na trhu sprostredkovania práce a personálneho poradenstva ponúknuť maximálne profesionálny servis. Práve preto implementoval európsky uznávaný systém riadenia kvality ISO 9001. Certifikát ISO 9001 prispieva k snahe spoločnosti Grafton vyhovieť požiadavkám jej zákazníkov v najlepšej možnej kvalite. Ku každému zákazníkovi pristupuje individuálne s prioritou nájsť spoločné riešenie.

Pozícia / odvetvie: Administratíva / Administratívny pracovník
Dátum zverejnenia: 14.02.2025

Iné možnosti práce