Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

    Finančný riaditeľ/riaditeľka

    ManpowerGroup Slovensko s.r.o.

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Žilinský kraj; Ružomberok
    Žilinský kraj


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


    Hľadáme skúseného finančného riaditeľa pre medzinárodnú spoločnosť, ktorého hlavnou úlohou bude komplexné vedenie účtovného oddelenia
    a ekonomických agend skupiny firiem. Kandidát by mal mať skúsenosti
    s účtovaním v oblasti zákazkovej výroby a bude zodpovedný za nasledovné oblasti:
    - Riadenie a koordinácia účtovného tímu vrátane organizácie týždenných porád a pravidelného monitorovania výkonu oddelenia.
    - Schvaľovanie a kontrola finančných dokumentov, ako sú mesačné uzávierky, ročné účtovné závierky, inventarizácia účtov a ďalšie účtovné výkazy.
    - Daňová agenda, zahŕňajúca kontrolu a schvaľovanie DPH, súhrnných výkazov, kontrolných výkazov, dane z príjmov právnických osôb a dane
    z motorových vozidiel.
    - Úzka spolupráca s externými inštitúciami – komunikácia s audítorkou, štátnymi úradmi a bankami.
    - Reporting – vypracovanie mesačných reportov pre vedenie a majiteľov spoločnosti, vrátane pravidelných štvrťročných správ a predbežných daňových povinností.
    - Aktívna interná spolupráca – intenzívna komunikácia s výkonným riaditeľom, vedúcimi logistiky a nákupu, ako aj s manažérmi výrobných stredísk.
    - Správa záväzkov a pohľadávok – schvaľovanie úhrad záväzkov, pravidelné mesačné prehľady pohľadávok a sledovanie KPI na projektoch.
    - Cash-flow manažment – týždenná predikcia cash-flowu a mesačná kontrola plnenia finančných plánov.
    - Finančné plánovanie a reporting pre banky – príprava reportov pre bankové inštitúcie, spracovanie úverových žiadostí a finančných ročných plánov skupiny.
    - Investičné projekty a finančné zabezpečenie – spracovanie investičných zámerov, manažovanie bankových garancií, zádržného a zábezpeky.
    - Optimalizácia a inovácia procesov – podpora projektov, rozvoj a priebežné vzdelávanie, práca s informačným systémom spoločnosti a pravidelná aktualizácia interných smerníc.


    Ponúkaný plat

    2500 EUR

    Upresnenie platových podmienok

    - od 2500€ - konečná mzda závisí od skúsenosti kandidáta


    Benefity a ďalšie výhody


    - Stabilné a perspektívne zamestnanie v spoločnosti s dlhoročnou tradíciou a medzinárodným dosahom
    - Možnosti profesionálneho rastu a ďalšieho vzdelávania
    - Silná tímová podpora a pozitívne pracovné prostredie
    - Výhodné podmienky na využívanie výrobných a materiálnych zdrojov spoločnosti
    - Ročná valorizácia platov
    - Flexibilná pracovná doba
    - Firemné vozidlo s možnosťou využitia aj na súkromné účely


    Termín nástupu do práce

    ASAP

    Termín ukončenia výberového konania

    14.12.2024

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    - Viacročné skúsenosti na podobnej pozícii, ideálne v oblasti výrobnej spoločnosti
    - Znalosť podvojného účtovníctva v súlade s legislatívou
    - Skúsenosti s ERP systémami (napr. ESO/ES, SAP, Microsoft Dynamics, Karat a ďalšie)
    - Precíznosť, vysoká úroveň samostatnosti a spoľahlivosť
    - Silná orientácia na detail a analytické myslenie
    - Sebaistota, odolnosť voči stresu
    - Tímová spolupráca a ochota prispôsobiť sa kolektívu


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vodičský preukaz

    skupiny: A, B, C, E

    Vodičský preukaz

    skupiny: A, B, C, E