Asistent/ka vedenia spoločnosti

  • Miesto práce:
    Miesto výkonu práce:
    Priemyselná 2002/6, Krupina
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1 500 EUR
    Výška základnej mesačnej mzdy bude závisieť od predchádzajúcich skúseností kandidáta.
    + Variabilná zložka mzdy - prémie 15%.
    + Odmena za dochádzku 0,45 €/0,90€ za každú odprac.hodinu
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

• Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti, vybavovanie a spravovanie dennej agendy, prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov
• Samostatné pripravovanie podkladov a prezentácií pre vedenie spoločnosti
• Plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí
• Písanie a úprava slovenských i cudzojazyčných textov (EN/DE)
• Tlmočenie do anglického (príp. nemeckého) a z anglického (príp. nemeckého) jazyka
• Komunikácia s obchodnými partnermi, úradmi a inštitúciami
• Kompletné zabezpečovanie tuzemských a zahraničných pracovných ciest pre vedenie spoločnosti, podpora pre ostatných zamestnancov spoločnosti a zahraničné návštevy (ubytovanie, letecká doprava, transfer a iné)
• Správa písomností vedenia spoločnosti, ich bezpečná úschova a archivácia
• Práca s dôvernými informáciami
• Spoločenský servis pre vedenie spoločnosti, návštevy, odborné školenia a workshopy (napr. uvádzanie návštev, zabezpečenie, príprava a podávanie občerstvenia, príprava zasadacích miestností a pod.)

Pracovná doba od 7.00h do 15.30h

Benefity a ďalšie výhody:

Služobný telefón
Služobný notebook
Ročná odmena v závislosti od hospodárskeho výsledku firmy
Vernostný bonus podľa odpracovaných rokov
Príspevok na nápojové automaty
Príspevok na masáže 2x za mesiac
Príspevok na dopravu podľa km
Zvýhodnenie stravovanie priamo vo firme – menu len za 0,99 €
Zľavy na vyrábané produkty
Bezplatné jazykové kurzy
Odborné školenia
Možnosť kariérneho rastu
Firemné akcie pre zamestnancov

Informácie pre uchádzača:

Ďakujeme všetkým, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a prejavili o pracovnú pozíciu svoj záujem. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať len vybraných uchádzačov. Výberové konanie prebieha formou osobného pohovoru.

Všeobecne požadované znalosti:

Samostatnosť
Zodpovednosť
Spoľahlivosť
Nemecký jazyk - výhodou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B

Znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

LIND MOBLER SLOVAKIA, s. r. o. je veľmi úspešná a stabilná firma v oblasti výroby kvalitného a moderného čalúneného nábytku, na Slovensku pôsobí už od roku 2000. Prudký a trvalý rast si vyžaduje dynamických zamestnancov, ktorí sú ochotní ísť spoločne touto úspešnou cestou. V súčastnosti má viac ako 750 zamestnancov.

Oblasť pôsobenia:

Výroba ostatného nábytku

Adresa:

LIND MOBLER SLOVAKIA, s.r.o.
Priemyselná 2002/6
96301 Krupina
Slovenská republika
www.lind-slovakia.sk

Kontaktné údaje:

Martina Belová
Priemyselná 2002/6, Krupina, 96301, Slovenská republika
Tel: +421455550058

Pozícia / odvetvie: Administratívny pracovník / Asistent / Office manažér
Dátum zverejnenia: 21.05.2025

Iné možnosti práce