Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Hľadáme Experta na prácu s dátami. Tak neváhajte a prihláste sa k nám! (m/ž)

Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Radi pracujete s dátami a vyhodnocujete ich? Dokážete hľadať a riešiť problémy vo viacerých informačných systémoch a popritom „analyticky myslieť“? Ak k tomu ešte poznáte programy, ako SAP, NIS, SCADA, či OMS, tak hľadáme práve Vás! Preto neváhajte a pošlite si k nám životopis. Do tímu hodnotenia prevádzky hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Expert hodnotenia chodu ES (elektrizačnej sústavy).

Čo by patrilo medzi Vašu hlavnú agendu:
• Určovať koncepcie vývoja a realizácie OMS systému s cieľom optimalizácie procesov súvisiacich s dodržiavaním štandardov kvality v oblasti plánovaných a neplánovaných prác NN, VN, VVN.
• Určovať koncepcie vývoja a realizácie OMS systému s cieľom optimalizácie
procesov súvisiacich so spoľahlivosťou distribučnej sústavy a s plynulosťou distribúcie EE (SAIDI, SAIFI, MAIFI,...).
• Sledovať legislatívu v oblasti povinností nositeľa licencie na distribúciu EE z oblasti plánovaných a neplánovaných prác a navrhovať s dostatočným
predstihom realizáciu opatrení na ich dodržanie.
• Organizovať náhradné procesné opatrenia pri nefunkčnosti systému OMS tak, aby bola dodržaná legislatíva.
• Aktívne participovať na platforme ŠK zameranej na plánované a neplánované práce.
• Určovať koncepcie vývoja a realizácie OMS systému s ohľadom na vývoj nových technológii a zmien v systémoch používaných v dispečerskom riadení
napr. úrovne VVN, VN, NN.
• Aktívne participovať na rozvoji systému OMS. Metodicky riadiť odborné činnosti súvisiace s OMS.
• Spravovať, prevádzkovať dispečerské riadiace systémy OMS.
• Operatívne riešiť vzniknuté nedostatky a problémy cez service desk a následne ich finálne doriešiť (prevzatie, zaevidovanie, analýza, zabezpečenie odstránenia, odskúšanie po odstránení).
• Tvoriť procesy na opravu chybných dát v OMS, aktualizovať databázy – zosúladenie so skutočnosťou a s inými prepojenými systémami (napr. GIS,SCADA, IS-U, CRM, PM,...).
• Vykonávať usmernenia ohľadom zostáv zo systému OMS podľa požiadaviek užívateľa.
• Komunikovať s používateľmi systému OMS a zabezpečiť školenia a tvoriť používateľské príručky a inú dokumentáciu k systému OMS.
• Organizovať a pripravovať prvotný zber dát, vloženie a import pre prvotný zber dát.
• Zabezpečovať výmeny dát s inými systémami.
• Spúšťať kontrolné nástroje OMS a zabezpečovať nápravy zistených nedostatkov.
• Spracovávať, evidovať a archivovať dokumentáciu.
• Spracovávať požiadavky na komplexnú úpravu systému OMS.
• Analyzovať požiadavky na zmenu v systéme OMS.
• Analyzovať dáta z kontrolných zostáv OMS.
• Tvoriť kontrolné zostavy a pomocné programy.
• Navrhovať riešenia a zabezpečovať odsúhlasenia návrhu riešení.
• Zabezpečovať export dát zo systému OMS podľa požiadaviek užívateľov.


Ponúkaný plat

2200 EUR

Upresnenie platových podmienok

od 2 200 EUR + 15 % ročná výkonnostná odmena

Benefity a ďalšie výhody

• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Silný sociálny program
• Osobný účet - finančný príspevok 1050 EUR brutto ročne, určený na Vašu regeneráciu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb


Termín nástupu do práce

dohodou

Termín ukončenia výberového konania

16.1.2025

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Výška základnej mzdy je stanovená na úrovni od 2 200 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku a bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
Výkonnostná ročná odmena je vo výške 15 % pri 100 % plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 16.01.2025

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Znalosti

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti

Ostatné certifikáty:
*NIS - pokročilý
*SCADA - pokročilý
*SGI OMS - pokročilý
*SAP BW - pokročilý
*SAP CRM - pokročilý
*SAP FI - pokročilý
*SAP PM - pokročilý
*SAP WM - pokročilý
Ďalšie požiadavky:
*analytické myslenie
*skúsenosti s informačnými systémami a práca s väčším množstvom dát
*schopnosť vyhľadať a vyriešiť problém "analyticky"
*znalosť v oblasti informačných technológii - výhodou
*znalosti elektrotechniky - výhodou
*samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
*komunikatívnosť a proaktívny prístup k práci
*ochota komunikovať s užívateľmi informačných systémov

Požadovaná prax: elektrotechnika, informačné technológie
Počet rokov praxe: 6


Vhodné pre absolventov

Nie

Vodičský preukaz

skupina: B

Vodičský preukaz

skupina: B