Koordinátor/koordinátorka dodávateľskej siete

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    2 375 EUR
    2375 EUR priemerný mesačný hrubý príjem. Základná mzda pri nástupe 1900 EUR/mesiac+25% variabilná zložka mzdy a ďalšie zaujímavé finančné a nefinančné benefity.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme skúseného koordinátora/koordinátorku dodávateľskej siete v oblasti inštalácií HVAC (fotovoltika), ktorý/á riadi externých dodávateľov, logistické toky tak, aby boli produkty HVAC inštalované v požadovanej kvalite, kvantite a hospodárnosti s ohľadom na zákaznícku skúsenosť. V energetickom sektore sa špecializuje na riadenú inštaláciu nekomoditných produktov, ako napríklad fotovoltika pre domácnosti a firmy. Má kľúčovú rolu v procesovaní, koordinácii a inštalácií produktov. Táto pozícia si vyžaduje silné koordinačné, technické, logistické znalosti a schopnosť pracovať naprieč rôznymi oddeleniami s cieľom zabezpečiť úspech produktov na trhu.

Ak Vás bavia nové technológie a trvalá udržateľnosť a ste zameraný na dosahovanie cieľov, pripojte sa k nášmu tímu a staňte sa súčasťou formovania budúcnosti energetiky.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

1. Riadenie externých partnerov:

  • Vyberať a udržiavať vzťahy s externými partnermi.
  • Koordinovať externých partnerov tak, aby boli splnené ciele inštalácií vybraných produktov.
  • Koordinovať a vylepšovať procesy súvisiace s OZE (obnoviteľné zdroje) inštaláciami.
  • Definovať a vylepšovať ciele pre externých partnerov.
  • Riadiť logistické toky medzi dodávateľmi produktov a montážnymi sieťami.

2. Koordinácia aktivít smerom k zákazníkovi:

  • Riešiť reklamácie a poruchy a ich odstraňovanie v koordinácií so zákazníkom.
  • Kontrolovať správnosť a pripravenosť zákazníckych objednávok.
  • Plánovať inštalácie spolu so zákazníkom a dodávateľom.
  • Kontrolovať kvalitu zrealizovaných montáži priamo u zákazníka.
  • Udržiavať pozitívnu zákaznícku skúsenosť z inštalácií vybraných produktov.

3. Spolupráca a komunikácia s internými oddeleniami:

  • Pravidelná koordinácia s IT, predajom, marketingom a právnym oddelením, pre zabezpečenie bezproblémovej implementácie.

4. Ďalšie činnosti:

  • Optimalizovať náklady na montáž.
  • Plánovať a efektívne riadiť finančné zdroje.
  • Spravovať a reportovať výkazy súvisiace s agendou.
  • Zabezpečovať všetky aspekty produktu v súlade s technickými, právnymi a trhovými požiadavkami.

Benefity a ďalšie výhody:

  • Voľno navyše: Užívajte si 3 dni dovolenky a ďalšie 3 dni voľná naviac.
  • Pracovný čas: 37,5 hodinový pracovný týždeň, flexi pracovný čas, možnosť práce z domu (Home Office) 48 dní/rok, 4 hodiny súkromnej priepustky/mesiac.
  • Stravovanie: Oceníte našu podporu pri stravovaní s príspevkom vo výške 55% z hodnoty stravovacej poukážky navýšený o ďalších 0,60 eur.
  • Zdravie v centre pozornosti: Naše Dni zdravia sú plné bezplatných prednášok, športových aktivít a možností vyšetrení a testovania zdravia priamo na pracovisku.
  • Dôchodkové príspevky: Prispievame do Vášho dôchodkového sporenia, pričom suma príspevku závisí od Vášho veku.
  • Rast vedomostí a zručností: Ponúkame Vám príležitosť získavať nové vedomosti a zručnosti rôznymi formami vzdelávania v jednej z najväčších energetických spoločností na Slovensku. Parkovanie: Parkovacie miesto priamo v areáli (v Bratislave).

Viac informácií o benefitoch nájdete v našom profile.

Informácie pre uchádzača:

Doplňujúce informácie k mzdovým podmienkam:

2.375 EUR priemerný mesačný hrubý príjem. Základná mzda pri nástupe 1.900 EUR/mesiac + 25% variabilná zložka mzdy a ďalšie zaujímavé finančné a nefinančné benefity. Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe. Výška základnej mzdy sa bude odvíjať od dĺžky praxe a skúseností uchádzača.

Do výberového konania budú zaradení iba uchádzačky/uchádzači, ktoré/í spĺňajú požadované kritériá.

O výsledku výberového konania budú vyrozumení všetci uchádzači.

Všeobecne požadované znalosti:

Čo budeme od Vás očakávať?

  • Minimálne 3 ročné skúseností v oblasti riadenia logistických tokov, inštalácií OZE produktov, ideálne v energetickom sektore.
  • Prax, min. 3 roky, v oblasti koordinácií montážnych fotovoltických firiem, riadenia procesov inštalácií smerom k zákazníkovi, riadenie logistických tokov.,
  • Skúsenosti s projektovým manažmentom.
  • Vodičské oprávnenie typu B, aktívny vodič
  • §21 Elektrotechnické minimum a viac, výhodou.
  • Znalosť CRM a ovládanie SAP výhodou.
  • Ovládanie stavebného softvéru Cenkros na úrovní pokročilý výhodou.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Výborné komunikačné a organizačné zručnosti.
  • Orientácia na zákazníka a zákaznícku skúsenosť.
  • Silné analytické schopnosti a orientácia na detail.
  • Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí a prispôsobiť sa meniacim sa trhovým podmienkam.
  • Spolupráca a tímový prístup.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)

Znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Používateľ MS Windows