Špecialista/špecialistka produktov

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    2 250 EUR
    2250 EUR priemerný mesačný hrubý príjem. Základná mzda pri nástupe 1800 EUR/mesiac+25% variabilná zložka mzdy a ďalšie zaujímavé finančné a nefinančné benefity.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme skúseného produktového špecialistu/špecialistku v oblasti HVAC (fotovoltika), ktorý/á koordinuje činnosti súvisiace s predajom HVAC produktov pre Domácnosti alebo Malých podnikateľov. V energetickom sektore sa špecializuje na nekomoditné produkty, ako napríklad fotovoltika pre domácnosti a firmy. Má kľúčovú rolu v procesovaní, koordinácii a inštalácií produktov. Táto pozícia si vyžaduje produktové, technicko-administratívne znalosti a schopnosť pracovať naprieč rôznymi oddeleniami s cieľom zabezpečiť úspech produktov na trhu.

Ak Vás bavia nové technológie a trvalá udržateľnosť a ste zameraný na dosahovanie cieľov, pripojte sa k nášmu tímu a staňte sa súčasťou formovania budúcnosti energetiky.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

1. Riadenie procesov :

  • Vykonávať procesy súvisiace s predajom vybraných produktov.
  • Koordinovať a vylepšovať procesy súvisiace s OZE (obnoviteľné zdroje) dotáciami (napr. Zelená domácnostiam) a procesy súvisiace s OZE (PDS - pripojenie zdrojov fotovoltiky do distribučnej siete).
  • Koordinovať proces reklamácie a porúch vybraných produktov.
  • Dosahovať definované ciele v oblasti inštalácií produktov.
  • Definovať a dosahovať KPI pre vybrané procesy.

2. Koordinácia aktivít smerom k zákazníkovi:

  • Informovať zákazníkov o aktuálnom stave, v prípade potreby chýbajúcich údajov kontakt so zákazníkom.
  • Kontrolovať správnosť zákazníckych objednávok (príprava rozpočtov).
  • Vykonávať a koordinovať administratívne aktivity súvisiace s inštaláciou vybraných produktov.

3. Spolupráca a komunikácia s internými oddeleniami:

  • Pravidelná koordinácia s IT, predajom, marketingom a právnym oddelením, pre zabezpečenie bezproblémovej implementácie.

4. Produktová podpora:

  • Spravovať zmluvné dokumenty smerom k zákazníkovi, dodávateľovi.
  • Pripravovať podklady pre školenie predajnej siete, školiace materiály, podklady pre marketingovú komunikáciu.
  • Byť v spojení s inštitúciami, ktoré zabezpečujú pripojenie zdrojov fotovoltiky do distribučnej siete (PDS) a dotácie (napr. SIEA).
  • Identifikovať príležitosti, riziká a navrhovať opatrenia.
  • Zabezpečovať všetky aspekty produktu v súlade s technickými, právnymi a trhovými požiadavkami.

Benefity a ďalšie výhody:

  • Voľno navyše: Užívajte si 3 dni dovolenky a ďalšie 3 dni voľná naviac.
  • Pracovný čas: 37,5 hodinový pracovný týždeň, flexi pracovný čas, možnosť práce z domu (Home Office) 48 dní/rok, 4 hodiny súkromnej priepustky/mesiac.
  • Stravovanie: Oceníte našu podporu pri stravovaní s príspevkom vo výške 55% z hodnoty stravovacej poukážky navýšený o ďalších 0,60 eur.
  • Zdravie v centre pozornosti: Naše Dni zdravia sú plné bezplatných prednášok, športových aktivít a možností vyšetrení a testovania zdravia priamo na pracovisku.
  • Dôchodkové príspevky: Prispievame do Vášho dôchodkového sporenia, pričom suma príspevku závisí od Vášho veku.
  • Rast vedomostí a zručností: Ponúkame Vám príležitosť získavať nové vedomosti a zručnosti rôznymi formami vzdelávania v jednej z najväčších energetických spoločností na Slovensku. Parkovanie: Parkovacie miesto priamo v areáli (v Bratislave).

Viac informácií o benefitoch nájdete v našom profile.

Informácie pre uchádzača:

Doplňujúce informácie k mzdovým podmienkam:

2.250 EUR priemerný mesačný hrubý príjem. Základná mzda pri nástupe 1.800 EUR/mesiac + 25% variabilná zložka mzdy a ďalšie zaujímavé finančné a nefinančné benefity. Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe. Výška základnej mzdy sa bude odvíjať od dĺžky praxe a skúseností uchádzača.

Do výberového konania budú zaradení iba uchádzačky/uchádzači, ktoré/í spĺňajú požadované kritériá.

O výsledku výberového konania budú vyrozumení všetci uchádzači.

Všeobecne požadované znalosti:

Čo budeme od Vás očakávať?

  • Minimálne 3 ročné skúsenosti v oblasti procesovania OZE produktov, ideálne v energetickom sektore.
  • Prax, min. 3 roky, v oblasti fotovoltických rozpočtov, riadenia procesov smerom k distribútorom elektriny, SIEA dotácií.
  • Skúsenosti s projektovým manažmentom.
  • §21 Elektrotechnické minimum a viac výhodou.
  • Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí a prispôsobiť sa meniacim sa trhovým podmienkam.
  • Ovládanie softvérov určených na Fotovoltické dizajnovanie, napr. SmartDesign 2.0, SolarEdge Designer alebo GoodWe - pokročilý.
  • Ovládanie stavebného softvéru Cenkros na úrovní pokročilý výhodou.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Výborné komunikačné a organizačné zručnosti.
  • Orientácia na zákazníka a zákaznícku skúsenosť.
  • Silné analytické schopnosti a orientácia na detail.
  • Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí a prispôsobiť sa meniacim sa trhovým podmienkam.
  • Spolupráca a tímový prístup.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)

Znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Používateľ MS Windows