-
Ponúkaný plat (základná mzda):1550 EURZobraziť viac
výška sa stanovuje v závislosti od skúseností (+ mesačné odmeny a ročná odmena) -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.11.2024 do 30.10.2025
Informácie o pracovnom mieste
- Komplexné spracovanie mzdovej agendy vrátane kompletizácie dochádzky, prihlasovacích, oznamovacích a evidenčných povinností na účely sociálneho a zdravotného poistenia a zasielanie mesačných výkazov poistného a príspevkov
- Príprava zmlúv a pracovno-právnej dokumentácie
- Spracovanie štatistických výkazov
- Archivácia mzdovej a personálnej agendy a reporting mzdových údajov na mesačnej báze
- Vedenie evidencie personálnych údajov a poskytovanie poradenstva zamestnancom
- Prax v personálnom systéme OLYMP, v dochádzkovom systéme Biometric vítaná
- Príprava a aktualizácia rôznych typov reportov pre vedenie firmy
- Pomoc pri tvorbe rozpočtu mzdových nákladov
- Spolupráca s hlavnou účtovníčkou a ostatnými účtovníčkami na oddelení
- Spracovanie úhrad a vystavovanie faktúr v SK/CZ vo fakturačnom programe
- Konzultácie ohľadne fakturácie s ostatnými zamestnancami a komunikácia s klientom ohľadne úhrad
- Správa a aktualizácia údajov v internom CRM systéme a archivácia faktúr
Benefity a ďalšie výhody:
- Pravidelné prehodnocovanie platu
- Aktivita "Priveď známeho a získaj finančnú odmenu"
- Rozvoj osobnosti a profesijných zručností
- Možnosť kariérneho rastu a vzdelávania
- Záujem o zdravý životný štýl zamestnancov
- Karta MultiSport
- Pravidelné školenia a workshopy
- Tím skúsených a spolupracujúcich kolegov
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, máte seriózny záujem a ste skúsenou mzdovou účtovníčkou/skúseným mzdovým účtovníkom s aspoň 5-ročnou praxou, ozvite sa nám.
Tešíme sa na Vašu reakciu!
Všeobecne požadované znalosti:
- Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- Precíznosť, orientácia na detail
- Schopnosť pracovať pod stresom a v termínoch
- Schopnosť tímovej práce a spolupráce
- Dobré komunikačné schopnosti
- Orientácia na dosiahnutie výsledkov
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (začiatočník - A2)
Znalosti:
Mzdové účtovníctvo
Informácie o spoločnosti
Charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je slovenským lídrom v oblasti spracovania zahraničných daňových priznaní a ekonomického účtovníctva slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere, preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Oblasť pôsobenia:
Účtovnícke a audítorské činnosti, vedenie účtovných kníh, daňové poradenstvo
Adresa:
TJ-Legal, s.r.o.
Hlavná 133
08001 Prešov
Slovenská republika
tj-legal.com/
Kontaktné údaje:
Zuzana Karabinošová
Hlavná 133, Prešov, 080 01, Slovenská republika
Tel: 051 321 52 15
Dátum zverejnenia: 04.10.2024