Mzdový účtovník / mzdová účtovníčka s praxou

  • Miesto práce:
    Hlavná 133, 08001 Prešov
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1550 EUR
    výška sa stanovuje v závislosti od skúseností (+ mesačné odmeny a ročná odmena)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 1.11.2024 do 30.10.2025

Informácie o pracovnom mieste

- Komplexné spracovanie mzdovej agendy vrátane kompletizácie dochádzky, prihlasovacích, oznamovacích a evidenčných povinností na účely sociálneho a zdravotného poistenia a zasielanie mesačných výkazov poistného a príspevkov
- Príprava zmlúv a pracovno-právnej dokumentácie
- Spracovanie štatistických výkazov
- Archivácia mzdovej a personálnej agendy a reporting mzdových údajov na mesačnej báze
- Vedenie evidencie personálnych údajov a poskytovanie poradenstva zamestnancom
- Prax v personálnom systéme OLYMP, v dochádzkovom systéme Biometric vítaná
- Príprava a aktualizácia rôznych typov reportov pre vedenie firmy
- Pomoc pri tvorbe rozpočtu mzdových nákladov
- Spolupráca s hlavnou účtovníčkou a ostatnými účtovníčkami na oddelení
- Spracovanie úhrad a vystavovanie faktúr v SK/CZ vo fakturačnom programe
- Konzultácie ohľadne fakturácie s ostatnými zamestnancami a komunikácia s klientom ohľadne úhrad
- Správa a aktualizácia údajov v internom CRM systéme a archivácia faktúr

Benefity a ďalšie výhody:

- Pravidelné prehodnocovanie platu
- Aktivita "Priveď známeho a získaj finančnú odmenu"
- Rozvoj osobnosti a profesijných zručností
- Možnosť kariérneho rastu a vzdelávania
- Záujem o zdravý životný štýl zamestnancov
- Karta MultiSport
- Pravidelné školenia a workshopy
- Tím skúsených a spolupracujúcich kolegov

Informácie pre uchádzača:

Ak Vás naša ponuka zaujala, máte seriózny záujem a ste skúsenou mzdovou účtovníčkou/skúseným mzdovým účtovníkom s aspoň 5-ročnou praxou, ozvite sa nám.

Tešíme sa na Vašu reakciu!

Všeobecne požadované znalosti:

- Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- Precíznosť, orientácia na detail
- Schopnosť pracovať pod stresom a v termínoch
- Schopnosť tímovej práce a spolupráce
- Dobré komunikačné schopnosti
- Orientácia na dosiahnutie výsledkov

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (začiatočník - A2)

Znalosti:

Mzdové účtovníctvo

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je slovenským lídrom v oblasti spracovania zahraničných daňových priznaní a ekonomického účtovníctva slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere, preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Oblasť pôsobenia:

Účtovnícke a audítorské činnosti, vedenie účtovných kníh, daňové poradenstvo

Adresa:

TJ-Legal, s.r.o.
Hlavná 133
08001 Prešov
Slovenská republika
tj-legal.com/

Kontaktné údaje:

Zuzana Karabinošová
Hlavná 133, Prešov, 080 01, Slovenská republika
Tel: 051 321 52 15

Pozícia / odvetvie: Mzdový účtovník
Dátum zverejnenia: 04.10.2024

Iné možnosti práce