-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Produktový vývoj a správa služieb: Návrh a vývoj cloudových služieb a balíkov pre zákazníkov. Sledovanie aktuálnych trendov a implementácia nových funkcionalít a služieb od tretích strán (napr. ESET, Microsoft 365, VMWARE, rozšírený backup).
Komunikácia s partnermi a dodávateľmi: Spolupráca s dodávateľmi a partnermi, pri vývoji produktov a správe zmluvných záväzkov. Zabezpečenie komunikácie a účasti na školeniach a webinároch s partnermi.
Správa zákazníkov a interných systémov: Evidencia zákazníkov a ich služieb v internom systéme, kontrola fakturácie a platieb. Dohľad nad licenčnými zmluvami, správa spotreby licencií a reportovanie na mesačnej báze (napr. Microsoft SPLA, Veeam backup).
Cenové ponuky a fakturácia: Príprava cenových ponúk na mieru pre zákazníkov, správa fakturačného systému a zabezpečenie správnosti evidencie a fakturácie služieb v internom systéme.
Správa webstránok a marketingové kampane: Zodpovednosť za správu webstránok (napr. getwingu.com, uctujpohodlne.sk), spolupráca s marketingovým tímom pri nastavení Google Ads kampaní a zdieľaní informácií s analytikmi.
Technický dohľad: Kontrola stavu hardvéru v dátovom centre, analýza potrieb nového hardvéru, komunikácia s dodávateľmi a zabezpečenie nákupu a dodávky.
Podpora tímu: Poskytovanie technickej a obchodnej podpory pri riešení náročnejších zákazníckych požiadaviek. Vedenie tímu zapojeného do vývoja a správy produktu, koordinácia ich úloh a určenie smerovania.
Dodržiavanie legislatívy a zmluvných záväzkov: Sledovanie legislatívnych zmien a ich implementácia do interných pravidiel a obchodných podmienok. Zabezpečenie súladu s licenčnými a dodávateľskými zmluvami.
Komunikácia so zákazníkmi: Aktívna komunikácia s kľúčovými zákazníkmi, riešenie ich potrieb a požiadaviek, vrátane prípravy dôležitých oznámení týkajúcich sa prevádzky služieb (emailové a systémové notifikácie).
Ekonomické riadenie: Dohľad nad ekonomickým hospodárením produktov, vyhodnocovanie výsledkov a optimalizácia nákladov spojených s poskytovaním služieb.
Benefity a ďalšie výhody:
• multisport karta
• možnosť občasnej práce z domu, Sick days
• vstupenky na koncerty, kultúrne a športové podujatia
• atraktívne pracovné prostredie
Informácie pre uchádzača:
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Všeobecne požadované znalosti:
• skúsenosť na podobnej pozícii min. 2 roky
• finančný manažment
• riadenie online projektov
• vysoká profesionalita
• výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• organizačná zdatnosť a morálna bezúhonnosť
• odolnosť voči stresu
• flexibilita
• vodičský preukaz
• sebaistota
• príjemné vystupovanie
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
-
Vodičský preukaz:B
Znalosti:
Fakturácia, Google Analytics, Google Sheets, Internet (e-mail, www), Microsoft 365
Informácie o spoločnosti
Charakteristika spoločnosti:
Online predaj vstupeniek na koncerty, festivaly a ďalšie kultúrne a športové podujatia.
Oblasť pôsobenia:
Poradenské služby v oblasti podnikania a riadenia
Adresa:
MADWIRE, s. r. o.
Svätoplukova II. 18892/2 A
82108 Bratislava
Slovenská republika
Kontaktné údaje:
Svätoplukova II. 18892/2 A, Bratislava, 82108, Slovenská republika
Dátum zverejnenia: 08.10.2024