PROGRAM - Manažér predajne (m/ž) - Nové Mesto nad Váhom

Informácie o pracovnom mieste

Čo Ťa na tejto pozícii čaká:

Absolvuješ jedinečný 5-mesačný tréningový program!

  • Zasvätíme Ťa do našich procesov a rozvinieme tvoj talent na vedenie tímu predajne
  • Prejdeš si všetkými oddeleniami predajne, aby si čo najlepšie rozumel ako to u nás funguje

Po absolvovaní programu si preberieš vlastnú predajňu a budeš zodpovedať za:

  • Celkový chod a vedenie predajne
  • Budeš viesť tím kolegov, ktorých budeš motivovať a rozvíjať tak, aby ste spoločne dosiahli 100% servis pre zákazníka
  • Zodpovedáš za hospodárske výsledky predajne z krátkodobého aj dlhodobého pohľadu
  • Podporuješ spoluprácu a tímového ducha a spolu s kolegami vytvárate lepší obchod pre našich zákazníkov

Benefity a ďalšie výhody:

Prečo pracovať s nami:

U nás v obchode je ľudskosť a priateľskosť stále na 1. mieste. Pridaj sa k nám a aj na Teba čaká:

  • Ústretový vedúci s férovým prístupom
  • Prostredie stabilného zamestnávateľa, ktorý každý rok rozširuje sieť predajní
  • Zaškoľovací program pre nováčikov a možnosť vyniknúť pre každého, kto hľadá kariérny rast
  • Každoročné navyšovanie miezd
  • Referral program - finančná odmena až do výšky 600,- Eur za odporučenie novej/ého kolegyne/u
  • Atraktívne benefity - 15% zľava na nákup v našej sieti, individuálne benefity formou Benefit Plus, Mulitsport karta, zaujímavé podujatia pre zamestnancov, príspevky pre rodiny, množstvo športových aktivít či odmeny za loajalitu

Viac o našich benefitoch sa dočítaš tu: https://sikovni.sk/#zamestnanecke-benefity

Všeobecne požadované znalosti:

Hodíš sa k nám ak:

  • Máš skúsenosti s riadením maloobchodnej predajne aspoň 2 roky
  • Viedol si kolektív aspoň 10-tich zamestnancov
  • Vieš dobre zorganizovať úlohy, určiť priority a zadeliť ich kolegom
  • Máš rád dynamiku obchodu a 100% servis pre zákazníka
  • Vieš primerane namotivovať zamestnancov a máš aktívny prístup k práci
  • Časová flexibilita je pre Teba prirodzená súčasť práce v obchode
  • Nerobí Ti problém dochádzať do práce v rámci kraja

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Spoločnosť BILLA bola založená v Rakúsku v roku 1953. Po 40 rokoch neustálej expanzie a rozvoja začala svoju pôsobnosť otvorením svojej prvej filiálky aj v Slovenskej republike. Rok 1996 bol rokom, kedy sa spoločnosť BILLA stáva súčasťou medzinárodnej skupiny REWE, sídliacej v nemeckom Kolíne.

Od svojho príchodu na Slovensko prešla BILLA dynamickým vývojom, ktorý je do dnešných dní sprevádzaní každoročným nárastom počtu prevádzkovaných predajní. V novembri 2009 sme oslávili jubileum a v Bratislave sme otvorili už našu 100. predajňu. V súčasnosti môžete na Slovensku nakupovať už vo viac ako 165 predajniach BILLA.

Za úspechom BILLA stoja v prvom rade naši zamestnanci, ktorí robia BILLA jedinečným supermarketom a prinášajú naším zákazníkom výnimočný zážitok z nakupovania. Každoročný nárast počtu predajní a rozvoj našej spoločnosti otvára v BILLA nové pracovné príležitosti, čím dáva aj vám možnosť stať sa súčasťou našich tímov. Ak chcete svojimi znalosťami a skúsenosťami spoločne s nami rozvíjať budúcnosť, budeme sa na vás tešiť!

Oblasť pôsobenia:

Maloobchod v nešpecializovaných predajniach najmä s potravinami, nápojmi a tabakom

Adresa:

BILLA s.r.o.
Bajkalská 19/A
82102 Bratislava
Slovenská republika
www.billa.sk

Kontaktné údaje:

Ivana Severínová

Iné možnosti práce