Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Vaša práca
je naším poslaním.
je naším poslaním.
Hľadáme Branch Managera pre Novootváranú Pobočku – Príležitosť na Vedúcu Pozíciu
TRANSFER International Staff k.s.Informácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Obchod, Vrcholový manažment; Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Personálny manažér, Riaditeľ pobočkyNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Staňte sa súčasťou nášho dynamického tímu, kde inovácia, spokojnosť zákazníkov a excelentnosť sú na prvom mieste. Hľadáme motivovaného a skúseného Branch Managera, ktorý bude viesť našu novootvarajúcu pobočku v Košiciach, zabezpečujúc úspech a najvyššiu úroveň služieb pre našich klientov.Hlavné zodpovednosti:- Riadiť každodennú prevádzku pobočky, zabezpečovať súlad s firemnými politikami a dosahovanie obchodných cieľov.
- Viesť a rozvíjať tím recruiterov, zabezpečovať plnenie a prekračovanie stanovených náborových cieľov.
- Zodpovedať za nábor interných zamestnancov, vrátane organizácie školení a ich odborného rozvoja.
- Monitorovať a hodnotiť výkonnosť pobočky, vrátane sledovania KPI a finančných ukazovateľov.
- Udržiavať silné vzťahy s kľúčovými klientmi, zabezpečovať plnenie ich potrieb a identifikovať príležitosti na rast.
- Zabezpečovať presné a včasné spracovanie prihlášok zamestnancov a ďalšej dokumentácie.
- Sledovať a riadiť fluktuáciu zamestnancov, rýchlo a efektívne riešiť vzniknuté problémy.
- Zabezpečovať správne postupy pri ukončení pracovného pomeru, minimalizovať potenciálne riziká.
- Spravovať ubytovacie kapacity, optimalizovať zdroje a kontrolovať náklady.
- Riešiť a spravovať prípady pracovných úrazov alebo škodových udalostí, zabezpečovať ich rýchle vyriešenie.
Ponúkaný plat
2000 EURUpresnenie platových podmienok
2000 EUR + ďalšie odmeny podľa výkonu. V prípade kandidáta s vysokou senioritou a relevantnými skúsenosťami sme otvorení prispôsobiť výšku základného platu podľa individuálnej dohody.Benefity a ďalšie výhody
- Psychologické poradenstvo: Individuálne konzultácie na mieru. - Dovolenkový bonus: 100 EUR za každý odpracovaný rok. - Multisport karta: Prístup k športovým a relaxačným zariadeniam. - Teambuildingy: Dvakrát ročne zábavné aktivity pre tím. - Vianočný večierok: Exkluzívne oslavy vo Viedni. - Firemné vozidlo: K dispozícii na služobné cesty. - Moderné vybavenie: Notebook a mobil pre efektívnu prácu. - Jazykové kurzy: Podpora vášho profesionálneho rozvoja. - Káva na pracovisku: Neobmedzený prístup k lahodnej káve.Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosťInformácie pre uchádzača
Staňte sa súčasťou nášho úspešného príbehu a pridajte sa k nám na internú pozíciu. Hľadáme motivovaného a skúseného profesionála, ktorý by rozšíril náš tím a prispel k ďalšiemu rastu a rozvoju našej spoločnosti. Ak hľadáte nové výzvy v dynamickom a podporujúcom prostredí, radi vás privítame medzi nami!Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)Nemecký jazyk (mierne pokročilý - B1)
Ruský jazyk (mierne pokročilý - B1)
Všeobecne požadované znalosti
Predpoklady:- Ukončené vysokoškolské vzdelanie, ideálne v oblasti manažmentu, personalistiky alebo podobného odboru.
- Minimálne 3 roky skúseností na vedúcej pozícii, ideálne v oblasti riadenia tímov alebo náboru.
- Vodičský preukaz skupiny B.
- Firemná online identita.
- Skúsenosti s riadením pobočky alebo väčšej prevádzky sú výhodou.
- Výborné organizačné a plánovacie schopnosti.
- Schopnosť pracovať samostatne a efektívne riešiť problémy.
- Silné zameranie na dosahovanie cieľov a výsledkov.
- Skúsenosti s riadením KPI a monitorovaním výkonu tímu.
- Znalosť pracovnoprávnych predpisov a postupov ukončovania pracovných pomerov.
- Plynulá komunikácia v slovenčine, znalosť angličtiny (prípadne iného jazyka) je výhodou. Zručnosti:
- Skvelé komunikačné a interpersonálne schopnosti.
- Schopnosť efektívne viesť a motivovať tím.
- Schopnosť budovať a udržiavať silné vzťahy s klientmi.
- Zručnosti v riadení času a stanovovaní priorít.
- Schopnosť analyzovať a interpretovať údaje, monitorovať KPI.
- Flexibilita a schopnosť prispôsobiť sa zmenám.
- Proaktívny prístup k riešeniu problémov a zlepšovaniu procesov.
- Schopnosť efektívne zvládať stres a pracovať pod tlakom.
- Znalosť práce s počítačom (MS Office, CRM systémy).