Referent/in der technischen Unterstützung für die Kunden - fließendes Deutsch wird benötigt

The offer is inactive, it is not possible to respond to it.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Place of work:
  • Salary offered (basic salary):
    1400 EUR
    Od 1 400 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
    Show more
  • Type of employment:
  • Start date:
    dohodou (ASAP)

Job information

V rámci oddelenia Zákazníckej podpory obsadzujeme pozíciu, kde budete v aktívnom telefonickom a písomnom kontakte so zákazníkom.

Bližší popis pozície:
* Poskytovanie poradenstva a základnej technickej podpory pre naše produkty
* Posúdenie prichádzajúcej požiadavky
* Denná komunikácia v nemeckom jazyku e-mailom, tiež pravidelná telefonická komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP a interných systémoch
* Administratívne činnosti spojené so zákazníckou podporou

Benefits and other advantages:

* Pružný pracovný čas – flexibilný príchod a odchod z pracoviska (možnosť príchodu do práce medzi 07:00 – 09:00)
* Prípadné nadčasy kompenzované náhradným voľnom
* Home office – 12x mesačne
* Sick days (2,3 alebo 4 na kalendárny rok v závislosti od odpracovaných rokov v spoločnosti)
* Extra dovolenkové dni (2,3 alebo 4 na kalendárny rok v závislosti od odpracovaných rokov v spoločnosti)
* 1 platený deň voľna mesačne navyše pre osamelého rodiča
* Mesačný bonus
* Ročný výkonnostný bonus
* Letné a zimné odmeny
* Príspevok do III. piliera
* Cafeteria
* Bring a friend program
* Multisport karty
* Teambuildingy, celofiremné akcie, tímové raňajky, súťaže
* Pravidelne organizovaný odber krvi, dobrovoľnícke a dobročinné aktivity
* Nákup LEDVANCE produktov za výhodné ceny
* Kariérne možnosti, podpora rotácie
* Účasť na interných a medzinárodných projektoch
* Prístup do externej vzdelávacej platformy
* Pravidelné interné školenia

Generally required knowledge:

Od kandidáta požadujeme:
* Aktívnu úroveň NEMECKÉHO jazyka - dôraz je na plynulú komunikáciu
* Skúsenosti v oblasti technickej zákazníckej podpory v trvaní aspoň 1 rok - PODMIENKA
* Schopnosť pracovať samostatne a záujem učiť sa nové veci (napr. o našich produktoch)
* Proaktívny prístup, ochota vyriešiť zákaznícku požiadavku
* Príjemný prejav a výborné komunikačné zručnosti
* Výhodou bude znalosť aj anglického jazyka - nie je podmienkou

Pri pozícii ponúkame možnosť domáckej práce.

* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.

Employee requirements

  • Minimum required education:
    stredoškolské s maturitou
  • Language skills:
    Nemecký jazyk (pokročilý - C1)