-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Pre nášho klienta z finančného sektora hľadáme samostatného a zodpovedného kandidáta/-ku s výbornými komunikačnými zručnosťami, manažérskou / riaditeľskou skúsenosťou a bohatými skúsenosťami v oblasti vnútorného auditu / vnútornej kontroly. Vašou hlavnou zodpovednosťou a pracovnou náplňou bude: - Vykonávať audity a iné previerky na pracoviskách spoločnosti, vrátane pobočiek. - Zodpovedať za vypracovanie plánu činnosti. - Zodpovedať za tvorbu a aktualizáciu metodických usmernení. - Pripravovať materiály a správy o činnostiach a výsledkoch pre orgány spoločnosti (predstavenstvo, dozorná rada a iné) a prezentovať ich orgánom spoločnosti. - Pripravovať správy o činnosti odboru v súlade s platnou legislatívou pre externé subjekty (napr. NBS). - Zodpovedať za kvalitu vykonaných auditov.
Benefity a ďalšie výhody:
Ak sa rozhodnete pracovať na danej pozícii, budete mať nárok aj na tieto benefity: - Pozícia je v spoločnosti s otvorenou firemnou kultúrou a stabilným postavením na trhu. - Klient ponúka vysoký štandard systému vzdelávania (školenia pre hard skills, soft skills, e-learning, workshopy, prípadne konferencie). - Príspevok na dôchodok (2,8% zo mzdy, bez stanoveného maxima). - Špeciálne zdravotné benefity (dni zdravia, prístup do súkromných zdravotníckych zariadení aj pre partnera/-ku a deti zamestnanca). - Zvýhodnené ceny viacerých poistných produktov klienta. - Cestovné poistenie aj pre partnera/-ku a deti zamestnanca. - Dni voľna naviac (napr. pre tehotné zamestnankyne, osamelých rodičov, na preventívnu prehliadku, pre dobrovoľnícku aktivitu a ďalšie). - Dovolenka naviac nad rámec zákonného nároku (až do 5 dní naviac). - Multisport karta (aj pre deti zamestnanca). - Zľavy u tretích strán (pravidelne dopĺňané a aktualizované). - Zamestnanecké eventy a teambuildingy. - Skrátený pracovný čas. - Flexibilita v práci a Home Office sú samozrejmosťou (počet dní sa dohaduje na tímovej úrovni).
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
Všeobecne požadované znalosti:
Ak Vás naša ponuka zaujala, na túto pozíciu vyhovujú uchádzači s: - Vysokoškolským vzdelaním II. / III. stupňa. - Anglický jazyk - Expert (C2) ( denná komunikácia slovom aj písmom ). - Prax na pozícii v oblasti poisťovníctvo minimálne 5 rokov. Vhodný kandidát potrebuje mať aj: - Preukázateľné znalosti z oblasti auditu. - Prax s riadením tímu ľudí, minimálne 3 roky (oblasť audit). - Skúsenosti v Big 4 budú brané za veľkú VÝHODU. A nesmieme zabudnúť ani na strategické myslenie, bezúhonnosť a proklientsku orientáciu. Ideálne by bolo, ak by mal kandidát skúsenosti a prax desať rokov v oblasti zverenej interného auditu, z toho min. päť rokov na manažérskej pozícii. Ponúkaná mzda 4500 eur brutto je základná, nástupná mzda, ktorá bude ale v prípade vhodného kandidáta prehodnotená na základe skúseností a osobného dohovoru medzi klientom a kandidátom.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
Informácie o spoločnosti
Charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť Grafton Slovakia s.r.o., svetovo uznávaný poskytovateľ personálnych služieb a sprostredkovaní práce, je personálno-poradenská agentúra so širokou pôsobnosťou. V oblasti sprostredkovania práce ponúkame stále zamestnanie, dočasné úväzky, brigády, ale tiež prácu v zahraničí. Zameriava sa predovšetkým na ponuky práce v nasledujúcich oboroch: obchod, marketing, administratíva, financie, bankovníctvo, IT, engineering, výroba, farmácia, cestovný ruch a ďalšie. Okrem ponuky práce poskytuje aj personálne poradenstvo, napr. ako napísať životopis, sprievodný list či ako sa pripraviť na pohovor.
Medzi široké portfólio Grafton služieb tiež patrí personálna inzercia na mieru, testovanie kandidátov, Assesment Centres, personálne a mzdové vedenie, konzultácie v oblasti ľudských zdrojov a Outplacement.
Graftonu záleží na kvalite, a preto sa snaží na trhu sprostredkovania práce a personálneho poradenstva ponúknuť maximálne profesionálny servis. Práve preto implementoval európsky uznávaný systém riadenia kvality ISO 9001. Certifikát ISO 9001 prispieva k snahe spoločnosti Grafton vyhovieť požiadavkám jej zákazníkov v najlepšej možnej kvalite. Ku každému zákazníkovi pristupuje individuálne s prioritou nájsť spoločné riešenie.