je naším poslaním.
Špecialista na nájomné zmluvy a správu majetku - Mesačný plat až 2000 €.
TRANSFER International Staff k.s.Informácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Administratíva; Administratívny pracovník, Office manažér, Referent správy pohľadávokNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
- Poskytovať podporu pri úlohách správy nájomných zmlúv a udržiavať pozitívne vzťahy s vlastníkmi nehnuteľností v kontexte časovo citlivého projektu budovania sieťových lokalít
- Byť primárnym kontaktným bodom pre činnosti správy nájomnej zmluvy
- Zabezpečenie činností pri dodaní projektu a participácia na včasnom dokončení v súlade s požiadavkami plánu projektu
- Nezávisle spracovávanie, analýza a kontrola zmluvy o prenájme v súlade s internými smernicami.
- Zabezpečenie dohodnutých zmlúv o prenájme v rámci definovaných rozpočtových obmedzení a dodržiavanie kľúčových prostriedkov na požadovanej úrovni služieb
- Poskytovanie informácií o plánovaní a pravidelné správy o stave dokončených úloh
- reporty
- Udržiavať štruktúrovanú správu údajov o prenájme a všetkej súvisiacej dokumentácie a zabezpečenie nahrávania do určených nástrojov a úložísk.
Ponúkaný plat
1800 EURUpresnenie platových podmienok
základná mzda 1800 € ( finálny výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta),Benefity a ďalšie výhody
- Stabilný zamestnávateľ
- Pružná pracovná doba
- Rozvojové školenia
- Príjemný pracovný kolektív
- Stravné lístky
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Vyhradzujeme si právo kontaktovať výlučne kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)Jazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
- Príslušné vysokoškolské vzdelanie alebo vysokoškolský diplom v oblasti správy nehnuteľností alebo podnikania
- Minimálne 3 roky pracovných skúseností v oblasti správy nehnuteľností, správy výstavby alebo na ekvivalentnej pozícii
- Schopnosť pracovať efektívne a samostatne, multitasking, pracovať ako člen projektového tímu, dodržiavať termíny a dosahovať ciele projektu.
- Silné komunikačné schopnosti v písomnej aj ústnej forme.
- MS Office
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- komunikácia s generálnym riaditeľom spoločnosti bude prebiehať v anglickom jazyku
- Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, pracovitosť a proaktívny prístup
- Vedieť pracovať s prioritami a plniť úlohy
- Chuť podieľať sa na budovaní novej spoločnosti