Informácie o pracovnom mieste

4226000 - Recepčný (okrem hotelového)

Pracovná oblasť: Hospodárska správa, prevádzka, požiarna ochrana a BOZP

Počet voľných miest: 1

Náplň práce: - komplexné administratívne práce a organizačná podpora advokátskej kancelárie s orientáciou na trh strednej a východnej Európy,
- aktívna komunikácia s klientmi, dodávateľmi a ostatnými pobočkami, vrátane komunikácie v anglickom jazyku,
- práca s interným systémom, aktualizácia a evidovanie údajov do systému, podpora pri zlepšovaní interných procesov,
- organizácia a technické zabezpečenie pri realizácii služobných ciest, klientských stretnutí, eventov, školení

Informácie pre uchádzača:

Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na neurčitý čas

Počet hodín za týždeň: 40.0

Nočná práca: Nie

Sezónna práca: Nie

Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa

Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 900 €
mesačne

Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa - politológia - európske štúdiá - 67 Politické vedy

Prax: aspoň 6 mesiacov

Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno

Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov

Cudzí jazyk: ukrajinský vysoká – vysoká C1 a C2
anglický stredná - pokročilá B1 a B2

Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - pokročilá
Hospodárska korešpondencia - Hospodárska korešpondencia

Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
manuálna zručnosť
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť
tímová práca

Osobnostné predpoklady: asertivita
cieľavedomosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
sebaistota
spoľahlivosť
trpezlivosť

Ďalšie požiadavky- vzdelanie v oblasti politických ekonomických a spoločenských, alebo právnych systémov, - stáž, alebo iná forma práce v štátnej inštitúcii, alebo na orgáne verejnej správy v trvaní minimálne 3 mesiace, - predchádzajúca skúsenosť s prácou na recepcii v advokátskej kancelárii v trvaní minimálne 6 mesiacov

Požiadavky na zamestnanca

  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

PETERKA & PARTNERS advokátska kancelária s.r.o. organizačná zložka

Iné možnosti práce