Recepčný, administratívny asistent
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
4226000 - Recepčný (okrem hotelového)
Pracovná oblasť: Hospodárska správa, prevádzka, požiarna ochrana a BOZP
Počet voľných miest: 1
Náplň práce: - komplexné administratívne práce a organizačná podpora advokátskej kancelárie s orientáciou na trh strednej a východnej Európy,
- aktívna komunikácia s klientmi, dodávateľmi a ostatnými pobočkami, vrátane komunikácie v anglickom jazyku,
- práca s interným systémom, aktualizácia a evidovanie údajov do systému, podpora pri zlepšovaní interných procesov,
- organizácia a technické zabezpečenie pri realizácii služobných ciest, klientských stretnutí, eventov, školení
Informácie pre uchádzača:
Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na neurčitý čas
Počet hodín za týždeň: 40.0
Nočná práca: Nie
Sezónna práca: Nie
Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 900 €
mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.
Všeobecne požadované znalosti:
Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa - politológia - európske štúdiá - 67 Politické vedy
Prax: aspoň 6 mesiacov
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno
Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov
Cudzí jazyk: ukrajinský vysoká – vysoká C1 a C2
anglický stredná - pokročilá B1 a B2
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word
- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel
- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint
- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook
- pokročilá
Internet
- pokročilá
Hospodárska korešpondencia
-
Hospodárska korešpondencia
Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
manuálna zručnosť
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť
tímová práca
Osobnostné predpoklady: asertivita
cieľavedomosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
sebaistota
spoľahlivosť
trpezlivosť
Ďalšie požiadavky- vzdelanie v oblasti politických ekonomických a spoločenských, alebo právnych systémov,
- stáž, alebo iná forma práce v štátnej inštitúcii, alebo na orgáne verejnej správy v trvaní minimálne 3 mesiace,
- predchádzajúca skúsenosť s prácou na recepcii v advokátskej kancelárii v trvaní minimálne 6 mesiacov
Požiadavky na zamestnanca
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Informácie o spoločnosti
Kontaktné údaje:
PETERKA & PARTNERS advokátska kancelária s.r.o. organizačná zložka
Dátum zverejnenia: 05.08.2024