Klientsky pracovník/poradca klienta - Veľký Krtíš
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1200 EURZobraziť viac
1200 € - Základná mzda sa môže hýbať okolo 1200 eur, pričom horná výška príjmu nie je obmedzená -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Pracovná náplň: · servis klientov na klientskom centre podľa otváracích hodín 2x do týždňa + homeoffice
· práca s pridelenou databázou klientov
· vyhľadávanie obchodných aktivít
· spracovanie obchodných prípadov
· spracovanie pridelených projektov a kampaní
· aktívna komunikácia s klientmi
· spracovanie zmluvnej dokumentácie
· spracovanie poistných udalostí a iná administratívna činnosť
Prečo pracovať práve u nás?
· Viete získať viac skúseností, vzdelávania a viac pracovných výziev
· Kariérny rast automaticky na základe výsledkov
· Finančný príjem s pohyblivou a Fixnou zložkou, kvartálnymi odmenami
· Súťaže a Motivácia je prirodzenou súčasťou pozície
· Máte možnosť využite svoje skúsenosti, nápady a riešenia
· Podporujeme ďalší rozvoj odborných znalostí a zručností vrátane učenia sa od úspešných odborníkov
Pri akých aktivitách využijete Vaše skúsenosti, či získate nové?
· Správa prideleného portfólia klientov v uvedenom regióne s cieľom zabezpečiť rast produkcie
· Akvizícia nových klientov v regióne
· Zabezpečovať vysoko profesionálny a kvalitný servis a poradenstvo na klientskom centre
· Monitoring situácie klientov vrátane navrhovania opatrení
· Zabezpečovanie rozvoja a prehlbovanie obchodných vzťahov s klientmi
· Sledovanie prostredia a konkurencie vo zverenom regióne
· Aktívna komunikácia s ostatnými útvarmi poisťovne
Benefity a ďalšie výhody:
· Flexibilný pracovný čas
· Neobmedzené možnosti príjmu
· Moderné digitálne prostredie
· Kariéra vo vlastných rukách
· Atraktívne možnosti vzdelávania a mentoring
· Komplexné portfólio produktov
Všeobecne požadované znalosti:
Čo pre túto prácu potrebujete?
· Veľmi dobre sa orientovať sa vo firemných poisťovacích/bankových produktoch
· Schopnosť hľadať pre klienta najlepšie riešenia
· Vnímať v sebe obchodného ducha a mať ťah na bránku
· Chuť učiť sa a nebáť sa prichádzať s novými nápadmi
· Záujem o spoluprácu naprieč rôznymi oddeleniami
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Informácie o spoločnosti
Charakteristika spoločnosti:
Na slovenskom trhu pôsobíme už 26 rokov. Sme univerzálnym poisťovateľom poskytujúcim produkty životného aj neživotného poistenia, či už fyzickým alebo právnickým osobám. Našim cieľom je neustále monitorovať požiadavky trhu, prinášať kvalitné a inovatívne produkty a poskytovať svojim klientom prvotriedne služby, tak pri finančnom poradenstve, ako aj v prípade, že nastane poistná udalosť.
Oblasť pôsobenia:
Neživotné poistenie
Adresa:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Slovenská republika
www.generali.sk/
Kontaktné údaje:
Zuzana Nagyová
Tel: 0907701197
Dátum zverejnenia: 08.10.2024