Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Predajca pre firemných zákazníkov (m/ž) - Nové Zámky

Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Okres Nové Zámky

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Na pozíciu predajcu pre firemných zákazníkov hľadáme nového kolegu, ktorého úlohou bude:

• Predávať produkty, služby a riešenia pre našich firemných zákazníkov v rámci SME segmentu, realizovať plnenia kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov v predaji
• Starostlivosť o zverených zákazníkov a rozvoj vzťahov, vedenie obchodných stretnutí, príprava a prezentácia ponúk, obsluha zákazníkov na pobočke aj v teréne u klienta
• Pripravovať podklady a zbierať informácie smerujúce k predloženiu cenovej ponuky zákazníkom
• Riešiť reklamácie a sťažnosti zákazníkov, nastavenia služieb, poradenstvo
• Spravovať údaje o zákazníkoch, zber, evidencia, modifikácia v SAP a CRM systéme
• Získavať potrebné údaje a spracovávať databázy MOP retencie EE + GAS
• Získavať nových a stratených zákazníkov v pridelenom segmente
• Monitorovať a plánovať kontakty a pravidelné reporty
• Riešiť pridelené DTB, kampane, kontaktovať klientov


Ponúkaný plat

1400 EUR

Upresnenie platových podmienok

od 1400 EUR brutto + 29 % výkonnostná odmena

Benefity a ďalšie výhody

• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Stravné poukážky v hodnote 5,85 EUR bez doplatku zamestnanca
• Silný sociálny program
• Osobný účet - finančný príspevok 1050 EUR brutto ročne, určený na Vašu regeneráciu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb


Termín nástupu do práce

dohodou

Termín ukončenia výberového konania

21.6.2024

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Výška základnej mzdy je stanovená na úrovni od 1400 EUR brutto.
Výška základnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
K pracovnej pozícii prináleží aj výkonnostná odmena vo výške 29% pri 100% plnení ukazovateľov.


Žiadosti zasielajte do: 21.06.2024

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk (stredne pokročilý - B2)
Slovenský jazyk (stredne pokročilý - B2)

Znalosti

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti

Ďalšie požiadavky:
*Charizmatická a dôveryhodná osobnosť
*Komunikatívnosť, samostatnosť a flexibilita
*Prozákaznícke zmýšľanie
*Obchodný duch, orientácia na výsledok
*Asertivita
*Znalosť energetiky výhodou
*Znalosť maďarského jazyka výhodou

Požadovaná prax: obsluha zákazníkov, obchod, služby
Počet rokov praxe: 2


Vhodné pre absolventov

Nie

Vodičský preukaz

skupina: B

Vodičský preukaz

skupina: B