-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
3343000 - Odborný administratívny asistent
Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Počet voľných miest: 2
Náplň práce: Charakter práce vyžaduje dobrú znalosť obchodného prostredia a komunikácie v krajinách západnej Afriky, špeciálne Nigérie. Dobrú znalosť účtovných daňových a colných zákonov Nigérie. Plynulé ovládanie Igbo jazyka, ktorý bude hlavným komunikačným jazykom s partnermi v písomnej aj ústnej forme. Odborný administratívny asistent organizuje, zabezpečuje a koordinuje činnosti pri riadení interného chodu zamestnávateľa, komunikuje so zmluvnými partnermi v Igbo jazyku z Nigerie. Ovláda špecifiká nigérijského obchodného prostredia, vrátane špeciálnych účtovných operácií. Ovláda základné zákony potrebné k obchodnej činnosti v Nigérií, vrátane colných a daňových záležitostí v Afrických krajinách. Spracováva písomnosti, registratúrne záznamy, analytické materiály, stanoviská, pripomienky, zabezpečuje externé služby spojené s prekladom cudzojazyčnej korešpondencie. Organizačne zabezpečuje prípravu materiálov a priebeh porád a ostatné činnosti spojené s administratívnym vedením príslušného úseku.
Informácie pre uchádzača:
Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na neurčitý čas
Počet hodín za týždeň: 40.0
Pracovný čas: 08:00 - 16:00
Zmennosť: jednozmenná
Nočná práca: Nie
Sezónna práca: Nie
Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 000 €
mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Ponúkané výhody: Ubytovanie Stravné lístky
Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.
Všeobecne požadované znalosti:
Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Prax: aspoň 3 mesiace
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Nie
Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov
Cudzí jazyk: anglický vysoká – vysoká C1 a C2
igbo vysoká – vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word
- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel
- pokročilá
Internet
- pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
tvorivosť (kreativita)
Osobnostné predpoklady: analytické myslenie
cieľavedomosť
komunikatívnosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť
Ďalšie požiadavkyCharakter práce vyžaduje dobrú znalosť obchodného prostredia a komunikácie v krajinách západnej Afriky, špeciálne Nigérie. Dobrú znalosť účtovných daňových a colných zákonov Nigérie. Plynulé ovládanie Igbo jazyka, ktorý bude hlavným komunikačným jazykom s partnermi v písomnej aj ústnej forme.
Požiadavky na zamestnanca
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Informácie o spoločnosti
Kontaktné údaje:
Lastdon Group s. r. o.