-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
3323001 - Nákupca, odborný pracovník pre materiálové zabezpečenie a zásobovanie
Pracovná oblasť: Hospodárska správa, prevádzka, požiarna ochrana a BOZP
Počet voľných miest: 1
Náplň práce: • Podpora a správa pri nákupe, predaji a logistike. Administratívne činnosti spojené s obchodnými operáciami, a to napr.: spracovanie objednávok, faktúr, zmlúv a ďalších dokumentov, správu databáz zákazníkov a dodávateľov, monitorovanie agendy skladov.
• Príprava reportov a analýz
• Všeobecné úlohy s fungovaním obchodu
• Kooperácia naprieč tímom
Nákup a zabezpečenie dodávok pre realizácie zazmluvnených projektov a s tým súvisiaca operatívna administratíva. Príprava reportov a analýz v rámci nákupu a predaja, sledovanie priebehu obchodných projektov, komunikácia s kontaktnými osobami.
Informácie pre uchádzača:
Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov: 12
Počet hodín za týždeň: 38.0
Nočná práca: Nie
Sezónna práca: Nie
Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 300 €
mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.
Všeobecne požadované znalosti:
Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Prax: bez požiadavky na odbornú prax
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno
Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov
Cudzí jazyk: anglický stredná - pokročilá B1 a B2
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word
- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook
- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel
- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint
- pokročilá
Internet
- pokročilá
Kancelárske balíky - Open Office
- pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
osobnostný rozvoj
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
technická gramotnosť
tímová práca
tvorivosť (kreativita)
Osobnostné predpoklady: analytické myslenie
asertivita
cieľavedomosť
komunikatívnosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť
Ďalšie požiadavkyAnglický jazyk je nevyhnutný pre dennú komunikáciu písomnou i ústnou formou. Nemecký jazyk nie je nutný, ale bol by výhodou. Osobnostné predpoklady sú dôležité k naplneniu cieľov, pre ktoré je pozícia vytvorená. Cieľom je zefektívniť a pokryť rozširujúcu sa obchodnú agendu spoločnosti so zámerom a potenciálom rastu, zabezpečiť plynulý obchodný proces pokrytím pribúdajúcej operatívnej obchodnej administratívy v rámci nákupu tovaru, včasné a presné zabezpečenie dodávok tovaru a tým zabezpečiť a upevniť stabilnú kvalitnú službu existujúcim i novým zákazníkom.
Požiadavky na zamestnanca
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Informácie o spoločnosti
Kontaktné údaje:
Midcosta s.r.o.
Dátum zverejnenia: 15.04.2024