Nákupca, administrátor obchodu

Informácie o pracovnom mieste

3323001 - Nákupca, odborný pracovník pre materiálové zabezpečenie a zásobovanie

Pracovná oblasť: Hospodárska správa, prevádzka, požiarna ochrana a BOZP

Počet voľných miest: 1

Náplň práce: • Podpora a správa pri nákupe, predaji a logistike. Administratívne činnosti spojené s obchodnými operáciami, a to napr. : spracovanie objednávok, faktúr, zmlúv a ďalších dokumentov, správu databáz zákazníkov a dodávateľov, monitorovanie agendy skladov.
• Príprava reportov a analýz
• Všeobecné úlohy s fungovaním obchodu
• Kooperácia naprieč tímom
Nákup a zabezpečenie dodávok pre realizácie zazmluvnených projektov a s tým súvisiaca operatívna administratíva. Príprava reportov a analýz v rámci nákupu a predaja, sledovanie priebehu obchodných projektov, komunikácia s kontaktnými osobami.

Informácie pre uchádzača:

Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na určitú dobu

Počet mesiacov: 12

Počet hodín za týždeň: 38.0

Nočná práca: Nie

Sezónna práca: Nie

Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa

Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 300 €
mesačne

Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa

Prax: bez požiadavky na odbornú prax

Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno

Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov

Cudzí jazyk: anglický stredná - pokročilá B1 a B2

Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Internet - pokročilá
Kancelárske balíky - Open Office - pokročilá

Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
osobnostný rozvoj
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
technická gramotnosť
tímová práca
tvorivosť (kreativita)

Osobnostné predpoklady: analytické myslenie
asertivita
cieľavedomosť
komunikatívnosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť

Ďalšie požiadavkyAnglický jazyk je nevyhnutný pre dennú komunikáciu písomnou i ústnou formou. Nemecký jazyk nie je nutný, ale bol by výhodou. Osobnostné predpoklady sú dôležité k naplneniu cieľov, pre ktoré je pozícia vytvorená. Cieľom je zefektívniť a pokryť rozširujúcu sa obchodnú agendu spoločnosti so zámerom a potenciálom rastu, zabezpečiť plynulý obchodný proces pokrytím pribúdajúcej operatívnej obchodnej administratívy v rámci nákupu tovaru, včasné a presné zabezpečenie dodávok tovaru a tým zabezpečiť a upevniť stabilnú kvalitnú službu existujúcim i novým zákazníkom.

Požiadavky na zamestnanca

  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

Midcosta s.r.o.

Iné možnosti práce