Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Vaša práca
je naším poslaním.

Špecialista nájomných zmlúv - Administratívny pracovník s anglickým jazykom

TRANSFER International Staff k.s.

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava, Senec; Malacky

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


- Poskytovať podporu pri úlohách správy nájomných zmlúv a udržiavať pozitívne vzťahy s vlastníkmi nehnuteľností v kontexte časovo citlivého projektu budovania sieťových lokalít


- Byť primárnym kontaktným bodom pre činnosti správy nájomnej zmluvy


- Zabezpečenie činností pri dodaní projektu a participácia na včasnom dokončení v súlade s požiadavkami plánu projektu


- Nezávisle spracovávanie, analýza a kontrola zmluvy o prenájme v súlade s internými smernicami.


- Zabezpečenie dohodnutých zmlúv o prenájme v rámci definovaných rozpočtových obmedzení a dodržiavanie kľúčových prostriedkov na požadovanej úrovni služieb


- Poskytovanie informácií o plánovaní a pravidelné správy o stave dokončených úloh
- reporty


- Udržiavať štruktúrovanú správu údajov o prenájme a všetkej súvisiacej dokumentácie a zabezpečenie nahrávania do určených nástrojov a úložísk.



Ponúkaný plat

1800 EUR

Upresnenie platových podmienok

základná mzda 1800 € ( finálny výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta),

Benefity a ďalšie výhody

- Stabilný zamestnávateľ


- Pružná pracovná doba


- Rozvojové školenia


- Príjemný pracovný kolektív


- Stravné lístky



Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Vaše CV nám môžete zasielať v slovenskom a anglickom jazyku.

Vyhradzujeme si právo kontaktovať výlučne kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Všeobecne požadované znalosti


- Príslušné vysokoškolské vzdelanie alebo vysokoškolský diplom v oblasti správy nehnuteľností alebo podnikania


- Minimálne 3 roky pracovných skúseností v oblasti správy nehnuteľností, správy výstavby alebo na ekvivalentnej pozícii


- Schopnosť pracovať efektívne a samostatne, multitasking, pracovať ako člen projektového tímu, dodržiavať termíny a dosahovať ciele projektu.


- Silné komunikačné schopnosti v písomnej aj ústnej forme.


- MS Office


- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- komunikácia s generálnym riaditeľom spoločnosti bude prebiehať v anglickom jazyku


- Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, pracovitosť a proaktívny prístup


- Vedieť pracovať s prioritami a plniť úlohy


- Chuť podieľať sa na budovaní novej spoločnosti



Vhodné pre absolventov

Nie

Vodičský preukaz

skupina: B

Vodičský preukaz

skupina: B