je naším poslaním.
![](dokumenty/skiny/transfer2024/detail.png)
Špecialista nájomných zmlúv - Administratívny pracovník s anglickým jazykom
TRANSFER International Staff k.s.Informácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Administratíva; Administratívny pracovník, Office manažér, Referent správy pohľadávokNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
- Poskytovať podporu pri úlohách správy nájomných zmlúv a udržiavať pozitívne vzťahy s vlastníkmi nehnuteľností v kontexte časovo citlivého projektu budovania sieťových lokalít
- Byť primárnym kontaktným bodom pre činnosti správy nájomnej zmluvy
- Zabezpečenie činností pri dodaní projektu a participácia na včasnom dokončení v súlade s požiadavkami plánu projektu
- Nezávisle spracovávanie, analýza a kontrola zmluvy o prenájme v súlade s internými smernicami.
- Zabezpečenie dohodnutých zmlúv o prenájme v rámci definovaných rozpočtových obmedzení a dodržiavanie kľúčových prostriedkov na požadovanej úrovni služieb
- Poskytovanie informácií o plánovaní a pravidelné správy o stave dokončených úloh
- reporty
- Udržiavať štruktúrovanú správu údajov o prenájme a všetkej súvisiacej dokumentácie a zabezpečenie nahrávania do určených nástrojov a úložísk.
Ponúkaný plat
1800 EURUpresnenie platových podmienok
základná mzda 1800 € ( finálny výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta),Benefity a ďalšie výhody
- Stabilný zamestnávateľ
- Pružná pracovná doba
- Rozvojové školenia
- Príjemný pracovný kolektív
- Stravné lístky
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Vaše CV nám môžete zasielať v slovenskom a anglickom jazyku.Vyhradzujeme si právo kontaktovať výlučne kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)Jazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
- Príslušné vysokoškolské vzdelanie alebo vysokoškolský diplom v oblasti správy nehnuteľností alebo podnikania
- Minimálne 3 roky pracovných skúseností v oblasti správy nehnuteľností, správy výstavby alebo na ekvivalentnej pozícii
- Schopnosť pracovať efektívne a samostatne, multitasking, pracovať ako člen projektového tímu, dodržiavať termíny a dosahovať ciele projektu.
- Silné komunikačné schopnosti v písomnej aj ústnej forme.
- MS Office
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- komunikácia s generálnym riaditeľom spoločnosti bude prebiehať v anglickom jazyku
- Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, pracovitosť a proaktívny prístup
- Vedieť pracovať s prioritami a plniť úlohy
- Chuť podieľať sa na budovaní novej spoločnosti