Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
• Správa a udržiavanie zákazníckych kmeňových dát a podmienok
• Správa a údržba zákazníckych zmlúv v rámci danej oblasti. Podpora a poskytnutie pomoci v neštandardných zložitých prípadoch
• Online spolupráce so zákazníkmi
• Vybavovanie zložitých reklamácií a požiadaviek zákazníkov, poskytovanie vhodných riešení
• Správa objednávok za základe zákazníckych požiadavok
• Spracovávanie žiadostí prostredníctvom otvorenej interaktívnej komunikácie prostredníctvom telefónu, emailu, portálu
• Budovanie udržateľných vzťahov a dôvery so zákazníkmi
• Zodpovednosť za všetky súvisiace fakturačné činnosti v definovanom rozsahu
• Prijímanie prichádzajúcich platieb
• Podpora nástupu a školenie nových zamestnancov, spolupráca s inými oddeleniami
• CSO analýzy a správy, rezervácie potrebné k uzávierke obdobia
• Vykonávanie zadaných úloh podľa definovaných pracovných postupov a výkonnostných KPI.
Benefity a ďalšie výhody:
• Ročný bonus
• Flexibilná pracovná doba
• Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály pre Anglický a Nemecký jazyk,
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Príspevok do 3.piliera/ DDS
• Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
• 3 dni dovolenky naviac
• MultiSport karta
• Referral program
Všeobecne požadované znalosti:
• Dokázateľná skúsenosť so zákazníckym servisom
• Silné zručnosti s manipuláciou s telefónom, aktívne počúvanie
• Orientácia na zákazníka
• Skúsenosť so SAP a CRM - výhodou
• MS Office Word - začiatočník
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou