custom-banner

Špecialista pre styk so zákazníkmi (SR+ČR) (Ref. č.: 131-6-43582)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Je Vašou doménou oblasť služieb zákazníkom a pozeráte sa po novej výzve? Pre poľnohospodársku divíziu medzinárodného chcemického koncernu hľadáme zástupcu pre interakciu so zákazníkmi naprieč slovenským a českým trhom. Vašou pracovnou náplňou bude: - efektívny kontak so zákazníkmi (primárne prostredníctvom telefónu) s cieľom zabezpečiť plnenie obchodných potrieb spoločnosti a súčasne spokojnosť koncových spotrebiteľov - riadenie vzťahov v oblasti služieb, pôsobenie ako hlavný kontaktný bod pre pridelených zákazníkov - práca s údajmi, poskytovanie informácii o objednávkach, dostupnosti dodávok, termínoch, aktualizáciách produktov, ... - sledovanie skladových zásob, pohybu tovarov a platieb, proaktívne riešenie potenciálne rizikových situácii - zodpovednosť za ročné zúčtovanie, príprava podkladov, analýza údajov, ... - práca s Excelom a systémami SAP s SALESFORCE Uvedená mzda je garantovaným minimom pre pozíciu, koncová výška platu závisí od reálnych skúseností kandidáta.

Benefity a ďalšie výhody:

- variabilný ročný finančný bonus - vianočný bonus - príspevok k dôchodkovému sporeniu - zdravotná starostlivosť nad rámec zákona - možnosť výberu balíku zdravotnej starostlivosti, ktorý bude hradený zamestnávateľom - životné a invalidné poistenie - referral bonus - sick days - Cafeteria bonus system

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search

Všeobecne požadované znalosti:

Úspešný kandidát by mal mať: - aspoň 3 roky skúseností so zákazníckym servisom - skúsenosti s logistikou - znalosť a pochopenie predpisov o medzinárodnom dovoze/ vývoze - skúsenosti s používaním systémov SAP a Salesforce - pokročilé skúsenosti s prácou v Exceli - schopnosť plynule komunikovať v angličtine na úrovni B2 - orientácia na zákazníka a proaktivita - Softskills: výborné komunikačné schopnosti, trpezlivosť, systematickosť, schopnosť a ochota riešiť problémy, zameranie na budovanie vzťahov Výhodou: - VŠ vzdelanie v oblasti poľnohospodárstva, agronómie, obchodu, manažmentu dodávateľského reťazca alebo príbuzných odborov

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa