-
Ponúkaný plat (základná mzda):1000 EURZobraziť viac
možnosť navýšenia mzdy v závislosti od plnenia úloh -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a obchodnými partnermi
- spracovanie elektronickej pošty, rozdelenie a priradenie jednotlivým oddeleniam a pracovníkom
- spracovanie dát v informačnom systéme BLAST
- administratívna podpora pre oddelenie vymáhania pohľadávok v súčinnosti s Advokátskou kanceláriou SOUKENIK-ŠTRPKA, s.r.o.
s ktorou aktívne spolupracujeme (príprava podkladov, jednoduchých podaní, skenovanie, formátovanie a pod.)
- spracovanie riadnej aj elektronickej pošty
- ďalšie úlohy súvisiace s agendou
Benefity a ďalšie výhody:
- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov
- príspevok na stravovanie
- flexibilná pracovná doba
- karta MultiSport
- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby
- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- dlhodobá stabilná práca
Informácie pre uchádzača:
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30.04.2024 Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Kontaktná osoba: Mgr. Nikoleta Nováková
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30.04.2024 Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na email Ak nás Vaša ponuka zaujme, budeme Vás kontaktovať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa vymáhaním pohľadávok, ktorá spolupracuje s advokátskou kanceláriou väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poradenstvo
Všeobecne požadované znalosti:
Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Excel – mierne pokročilý
Microsoft Word – mierne pokročilý
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou
Požadujeme:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vhodné pre mladistvého:Áno
Informácie o spoločnosti
Charakteristika spoločnosti:
Advokátska kancelária väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu, so zameraním na súkromné právo.
Oblasť pôsobenia:
Poradenské služby v oblasti podnikania a riadenia
Adresa:
BL Consulting, s.r.o.
Šoltésovej 14
81108 Bratislava
Slovenská republika
Kontaktné údaje:
Nikoleta Nováková
Šoltésovej 14, Bratislava, 81108, Slovenská republika
Tel: 0232202146
Dátum zverejnenia: 19.04.2024