Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1700 EURZobraziť viac
Základná mzda začína od EUR 1,700 (brutto), pričom výška mzdy závisí od skúseností kandidáta. -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň Práce:
• Sledovať stav účtov pohľadávok a komunikovať s klientmi prostredníctvom e-mailov a telefonátov pre zabezpečenie včasného inkasa platieb v pridelenom portfóliu.
• Riešiť fakturačné problémy a dosahovať mesačné ciele v spolupráci s manažmentom predaja a financií.
• Skúmať, analyzovať a riešiť podnety zákazníkov.
• Rekonciliovať účty pohľadávok, spravovať a riešiť každý finančný nesúlad medzi našimi účtami a účtami zákazníkov.
• Získavať dôveru zákazníkov a budovať dlhodobé vzťahy.
• Účasť na projektoch súvisiacich so zlepšením procesov a cezhraničnou spoluprácou s globálnym tímom Finance Operations.
• Vytvárať a implementovať pracovné postupy, analyzovať ich funkčnosť a pracovať na ich zlepšení..
• Pravidelná správa cez týždenné metriky a poskytovanie aktualizácií o účtoch a projektoch zákazníkov.
• Účasť na aktivitách zameraných na zlepšenie fungovania prevádzky.
Priebeh bežného dňa:
• Príprava denného prehľadu splatnosti pohľadávok
• Strategizácia portfólia
• Identifikovanie príčiny problémov a pracovanie na jej odstránení
• Spolupráca s internými a externými akcionármi s cieľom lepších výsledkov
• Vypracovať prehľad pre vedenie
Priebeh bežného dňa:
-Príprava denného prehľadu splatnosti pohľadávok
-Strategizácia portfólia
-Identifikovanie príčiny problémov a pracovanie na jej odstránení
-Spolupráca s internými a externými akcionármi s cieľom lepších výsledkov
-Vypracovať prehľad pre vedenie
Benefity a ďalšie výhody:
• Ďalšie zložky finančnej odmeny okrem mzdy, môžu zahŕňať podpisový bonus
• Ďalšie možnosti benefitov ako: členstvo v lekárenskej klinike, životné poistenie, príspevok do dôchodkového sporenia, príspevok na stravu a na rozvoj kariéry.
Všeobecne požadované znalosti:
Osobnostné Predpoklady a Zručnosti:
• Plynulá znalosť francúzštiny a angličtiny
• Skúsenosti v oblasti účtovníctva, starostlivosti o zákazníkov alebo inej práce so zákazníkmi
• Rozsiahle znalosti z oblasti financií a účtovníctva
• Schopnosť komunikovať priamo a stručne
• Dochvíľnosť a zmysel pre detail
• Schopnosť sústrediť sa pri vykonávaní opakujúcich sa úloh
• Schopnosť prevziať iniciatívu, dodržiavať prísne termíny a stanoviť si pracovné priority
• Znalosť práce v Exceli
Požadované zručnosti:
• Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, účtovníctva, obchodu alebo iných priamo súvisiacich oblastí
• SQL a nástroje Business Intelligence
• Neustála chuť sa zlepšovať
• Ďalší európsky jazyk je výhodou
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Francúzsky jazyk