custom-banner

Baví vás komunikácia a poradenstvo, pracujte ako Kontaktná osoba pre zamestnancov s nemeckým jazykom

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1400 EUR
    Platové podmienky sa môžu líšiť na základe pracovných skúseností kandidáta.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Pre nášho klienta hľadáme kontaktnú osobu pre HR.
Na tejto pozícií máte priestor na rozvoj zručností v rôznych oblastiach. Od bežných soft-skillov ako komunikácia, tímová spolupráca, vzdialená spolupráca a manažment stakeholderov, cez získavanie technických znalostí v oblasti rozmanitej palety HR systémov a nástrojov (SAP, SNOW, CRM atď.) až po detailné štúdium fungovania ľudských zdrojov v korporátnom prostredí a vzájomné prepojenie HR podprocesov.

✨ Vaše úlohy zahŕňajú:

Interakciu a komunikáciu s miestnymi oddeleniami HR po celom svete s príležitosťou aktívne využívať svoje jazykové schopnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefónu.
Byť prvým kontaktným bodom pre zamestnancov ohľadom otázok týkajúcich sa všetkých nástrojov a aplikácií v oblasti HR, globálnych procesov, politiky HR, vnútorných predpisov atď.
Podpora prichádzajúcich požiadaviek prostredníctvom telefónu (Kontaktné centrum) a systému tiketov
Úzka spolupráca s kolegami zo rôznych Shared servis centier v Káhire, Manile a Mexiku.
Podpora nových iniciatív v oblasti HR a aktívna účasť na implementácii a zlepšovaní nových projektov v oblasti ľudských zdrojov.

Benefity a ďalšie výhody:

• 13. plat
• Bonus na základe výkonu
• Príspevok na stravovanie aj v dňoch pracovného voľna
• Systém benefitov
• 5 sick days za rok
• Možnosť Home Office

Všeobecne požadované znalosti:

Pokročilá úroveň (ústna aj písomná forma) v nemeckom a anglickom jazyku je NEVYHNUTNÁ.
Pokročilá úroveň (ústna aj písomná forma) v talianskom jazyku je VÍTANÁ.
Pracovné skúsenosti so zdôraznením na poskytovaní zákazníckej služby sú výhodou.
Stredne pokročilé zručnosti v MS Office.
Proaktívny, otvorený, sebavedomý, zákazníkmi orientovaný tímový hráč so schopnosťou dobre komunikovať.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)