Vaša práca
je naším poslaním.

Back office konzultant s platom až 1500 EUR

TRANSFER International Staff k.s.30.04.2024

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Nitra

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Optimalizácia procesov
- implementácia riešení na zlepšenie efektivity, produktivity a kvality práce.
- Práca na zjednodušení a automatizácii rutinných úloh.Správa dát
- Zabezpečenie správneho zhromažďovania, ukladania a spracovania dát.Podpora pri upgrade IT systémov
- Zabezpečenie, že nové technológie sú efektívne integrované do existujúcich procesov.
- Školenie a podpora užívateľov pri zavádzaní nových systémov.Compliance a riadenie rizík
- Zabezpečenie, že organizácia spĺňa všetky regulačné požiadavky a štandardy.
- Monitorovanie zmien v legislatíve a štandardoch, ktoré by mohli ovplyvniť back office operácie.Komunikácia a spolupráca
- Spolupráca s inými oddeleniami na zabezpečení hladkého priebehu interných procesov.
- Komunikácia s vedením a poskytovanie aktualizácií o výkonnosti a projektových postupoch.
- Poskytovanie technickej a procesnej podpory zamestnancom.


Ponúkaný plat

1200 EUR

Upresnenie platových podmienok

1200EUR fixná mzda (navýšenie po skúšobnej dobe na 1300EUR) + odmena 200 EUR

Benefity a ďalšie výhody

- práca na plný úväzok (40 hod/týždenne), PO-PIA- Laptop a firemný telefón - mladý, dynamický, priateľský kolektív - hodina angličtiny každý utorok- firemné akcie- možnosť kariérneho rastu

Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Všeobecne požadované znalosti

-Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie, financií, obchodu alebo podobne,-Skúsenosti s prácou v back office pozícii sú výhodou,-Vynikajúce organizačné a plánovacie schopnosti,-Schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť tímu,-Vysoká úroveň zručností v oblasti MS Office
- Teams,-Vynikajúce komunikačné schopnosti, písomné aj ústne, v slovenskom jazyku. Anglický jazyk na úrovni B2 je výhodou,-Orientácia na detail s vysokou úrovňou presnosti,-Schopnosť riešiť problémy a rozhodovať sa pod tlakom,-Flexibilita a schopnosť prispôsobiť sa rýchlo meniacim sa podmienkam,-Vysoká úroveň profesionality a etiky v práci.


Vhodné pre absolventov

Nie

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti

TRANSFER International Staff je rakúska spoločnosť, ktorá má 25 ročné skúsenosti na trhu práce. Momentálne zamestnávame viac ako tritisíc ľudí.
Chceli by sme našim servisom nadchnúť nielen našich klientov, ale aj uchádzačov o zamestnanie.
https://www.facebook.com/pages/Transfer-Personalmanagement-Slovensko/189274747840699

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.


Adresa

TRANSFER International Staff k.s.
Račianska 96
83102 Bratislava
Slovenská republika


Kontaktné údaje

Vladimír Jančo
Tel: 421917546575


Reaguj na ponuku