Vaša práca
je naším poslaním.
je naším poslaním.
Back office konzultant s platom až 1500 EUR
TRANSFER International Staff k.s.30.04.2024Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Optimalizácia procesov- implementácia riešení na zlepšenie efektivity, produktivity a kvality práce.
- Práca na zjednodušení a automatizácii rutinných úloh.Správa dát
- Zabezpečenie správneho zhromažďovania, ukladania a spracovania dát.Podpora pri upgrade IT systémov
- Zabezpečenie, že nové technológie sú efektívne integrované do existujúcich procesov.
- Školenie a podpora užívateľov pri zavádzaní nových systémov.Compliance a riadenie rizík
- Zabezpečenie, že organizácia spĺňa všetky regulačné požiadavky a štandardy.
- Monitorovanie zmien v legislatíve a štandardoch, ktoré by mohli ovplyvniť back office operácie.Komunikácia a spolupráca
- Spolupráca s inými oddeleniami na zabezpečení hladkého priebehu interných procesov.
- Komunikácia s vedením a poskytovanie aktualizácií o výkonnosti a projektových postupoch.
- Poskytovanie technickej a procesnej podpory zamestnancom.
Ponúkaný plat
1200 EURUpresnenie platových podmienok
1200EUR fixná mzda (navýšenie po skúšobnej dobe na 1300EUR) + odmena 200 EURBenefity a ďalšie výhody
- práca na plný úväzok (40 hod/týždenne), PO-PIA- Laptop a firemný telefón - mladý, dynamický, priateľský kolektív - hodina angličtiny každý utorok- firemné akcie- možnosť kariérneho rastuTermín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosťPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)Jazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
-Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie, financií, obchodu alebo podobne,-Skúsenosti s prácou v back office pozícii sú výhodou,-Vynikajúce organizačné a plánovacie schopnosti,-Schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť tímu,-Vysoká úroveň zručností v oblasti MS Office- Teams,-Vynikajúce komunikačné schopnosti, písomné aj ústne, v slovenskom jazyku. Anglický jazyk na úrovni B2 je výhodou,-Orientácia na detail s vysokou úrovňou presnosti,-Schopnosť riešiť problémy a rozhodovať sa pod tlakom,-Flexibilita a schopnosť prispôsobiť sa rýchlo meniacim sa podmienkam,-Vysoká úroveň profesionality a etiky v práci.
Vhodné pre absolventov
NieInformácie o spoločnosti
Charakteristika spoločnosti
TRANSFER International Staff je rakúska spoločnosť, ktorá má 25 ročné skúsenosti na trhu práce. Momentálne zamestnávame viac ako tritisíc ľudí.Chceli by sme našim servisom nadchnúť nielen našich klientov, ale aj uchádzačov o zamestnanie.
https://www.facebook.com/pages/Transfer-Personalmanagement-Slovensko/189274747840699
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Adresa
TRANSFER International Staff k.s.Račianska 96
83102 Bratislava
Slovenská republika
Kontaktné údaje
Vladimír JančoTel: 421917546575