Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Office Assistant, Košice

Danucem Slovensko a.s.

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Košice

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Získaj pracovné skúsenosti v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.

Ak si mamička na materskej/rodičovskej dovolenke a hľadáš si brigádu, si komunikatívna, máš organizačné zručnosti a rada komunikuješ s ľuďmi máme JOB pre teba :)

Hľadáme šikovnú kolegyňu, ktorá sa bude starať o chod našich administratívnych priestorov v Košiciach a bude poskytovať podporu kolegom v office.

Náplň práce

  • Starostlivosť a zabezpečenie chodu kancelárie v Košiciach:
    • nákupy kancelárskych potrieb, kontrola a zabezpečenie kuchynky a ostatných priestorov v kancelárií,
    • starostlivosť o návštevy a hostí,
    • spisovanie pošty.
  • Komunikácia s dodávateľskými službami – napr. upratovanie, technické zabezpečenie kancelárie a iné.
  • Administrácia za vozidlá spoločnosti - zodpovednosť za technické podmienky, servisné kontroly, koordinácia využívania vozidiel zamestnancami.
  • Vykonávanie širokej škály administratívnych a všeobecných podporných činností.

Ak máš komunikačné schopnosti, nezľakneš sa žiadnej výzvy, pripoj sa k nám :)

#danucemfamily



Upresnenie platových podmienok

7€/ hod.

Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Termín ukončenia výberového konania

9.5.2024

Druh pracovného pomeru

brigáda

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti

  • mamička na materskej/rodičovskej dovolenke
  • Anglický jazyk - mierne pokročilý
  • MS Office - užívateľská znalosť
  • vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
  • časovo prispôsobivý
  • flexibilný
  • spoľahlivosť
  • zodpovedný prístup k práci
  • organizačné zručnosti


Vhodné pre absolventov

Nie

Vhodné pre absolventov

Nie