Vaša práca
je naším poslaním.

Administratívny pracovník - špecialista nájomných zmlúv s anglickým jazykom

TRANSFER International Staff k.s.20.04.2024

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava, Senec; Malacky

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


- Poskytovať podporu pri úlohách správy nájomných zmlúv a udržiavať pozitívne vzťahy s vlastníkmi nehnuteľností v kontexte časovo citlivého projektu budovania sieťových lokalít


- Byť primárnym kontaktným bodom pre činnosti správy nájomnej zmluvy


- Zabezpečenie činností pri dodaní projektu a participácia na včasnom dokončení v súlade s požiadavkami plánu projektu


- Nezávisle spracovávanie, analýza a kontrola zmluvy o prenájme v súlade s internými smernicami.


- Zabezpečenie dohodnutých zmlúv o prenájme v rámci definovaných rozpočtových obmedzení a dodržiavanie kľúčových prostriedkov na požadovanej úrovni služieb


- Poskytovanie informácií o plánovaní a pravidelné správy o stave dokončených úloh
- reporty


- Udržiavať štruktúrovanú správu údajov o prenájme a všetkej súvisiacej dokumentácie a zabezpečenie nahrávania do určených nástrojov a úložísk.



Ponúkaný plat

1800 EUR

Upresnenie platových podmienok

základná mzda 1800 € ( finálny výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta),

Benefity a ďalšie výhody

- Stabilný zamestnávateľ


- Pružná pracovná doba


- Rozvojové školenia


- Príjemný pracovný kolektív


- Stravné lístky



Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Vyhradzujeme si právo kontaktovať výlučne kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Všeobecne požadované znalosti


- Príslušné vysokoškolské vzdelanie alebo vysokoškolský diplom v oblasti správy nehnuteľností alebo podnikania


- Minimálne 3 roky pracovných skúseností v oblasti správy nehnuteľností, správy výstavby alebo na ekvivalentnej pozícii


- Schopnosť pracovať efektívne a samostatne, multitasking, pracovať ako člen projektového tímu, dodržiavať termíny a dosahovať ciele projektu.


- Silné komunikačné schopnosti v písomnej aj ústnej forme.


- MS Office


- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- komunikácia s generálnym riaditeľom spoločnosti bude prebiehať v anglickom jazyku


- Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, pracovitosť a proaktívny prístup


- Vedieť pracovať s prioritami a plniť úlohy


- Chuť podieľať sa na budovaní novej spoločnosti



Vhodné pre absolventov

Nie

Vodičský preukaz

skupina: B

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti

TRANSFER International Staff je rakúska spoločnosť, ktorá má 25 ročné skúsenosti na trhu práce. Momentálne zamestnávame viac ako tritisíc ľudí.
Chceli by sme našim servisom nadchnúť nielen našich klientov, ale aj uchádzačov o zamestnanie.
https://www.facebook.com/pages/Transfer-Personalmanagement-Slovensko/189274747840699

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.


Adresa

TRANSFER International Staff k.s.
Račianska 96
83102 Bratislava
Slovenská republika


Kontaktné údaje

Mgr. Peter Andraško
Tel: 421917131685


Reaguj na ponuku