Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Produktový manažér pre elektronické služby (m/ž)

Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Máš skúsenosti z oblasti elektronických služieb? Je kreativita Tvoja silná
stránka? Tak neváhaj a pridaj sa do nášho tímu! Tvojou úlohou bude:

• Rozvoj a správa webových stránok, e-shopu, online zákazníckej zóny a mobilnej aplikácie.
• Zabezpečenie ich technickej a obsahovej aktualizácie, optimalizácia pre vyhľadávače (SEO), zlepšovanie používateľskej skúsenosti (UX) a konverzných pomerov.
• Analýza potrieb a správania užívateľov na webe s cieľom identifikovať príležitosti pre rozvoj online produktov a zlepšenie UX.
• Vykonávanie prieskumov trhu a analýza konkurencie.
• Identifikácia a zavádzanie nových technológií a trendov v digitálnom prostredí s cieľom zlepšiť služby pre zákazníkov.
• Úzka spolupráca s tímami IT, marketingu, obchodu, produktovými manažérmi, s CX tímom a tímom zákazníckej podpory.
• Spolupráca s kľúčovými dodávateľmi v oblastiach SEO, analytika, development.
• Plánovanie, koordinácia a monitoring projektov súvisiacich s elektronickými službami, vrátane sledovania rozpočtu a časového harmonogramu.
• Ďalšie aktivity v oblasti rozvoja digitálnych služieb.


Ponúkaný plat

2200 EUR

Upresnenie platových podmienok

od 2 200 € v závislosti od skúseností a praxe + 10% variabilná zložka

Benefity a ďalšie výhody

• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• Hybridný spôsob práce po zaškolení: možná práca z domu
• Silný sociálny program
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Osobný účet – finančné prostriedky určené na Vašu regeneráciu 1050 EUR brutto ročne
• Finančný príspevok na stravovanie 5,85 EUR bez doplatku zamestnanca
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Široká ponuka interných a externých školení
• Športové kluby a podujatia pre Vás aj Vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb


Termín nástupu do práce

dohodou

Termín ukončenia výberového konania

12.4.2024

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Výška základnej mzdy je stanovená na úrovni minimálne 2200 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku a bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
K základnej mzde prináleží aj 10 % výkonnostná odmena pri 100 % plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 12.04.2024

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Všeobecne požadované znalosti

Ostatné certifikáty:
*• Skúsenosti s A/B testovaním, UX/UI dizajnom a UX/UI testovaním
*• Skúsenosti s web analytikou a analytickými nástrojmi (Google Analytics, Hotjar)
*• Nie sú Ti cudzie pojmy ako See-Think-Do-Care, UX, UI, CX, Customer Journey, Dizajn Thinking, Figma, Wireframes
*• Znalosť práce s CMS (napr. WordPress) je výhodou
*• Základné znalosti programovania a skriptovania sú výhodou
*• Skúsenosti s tvorbou zadaní pre agentúry a developerov, dohľad nad projektom, testovanie
*• Spolupráca s dodávateľmi v oblastiach SEO, analytika, development
*• Skúsenosti s riadením e-commerce platformy
Ďalšie požiadavky:
*• Schopnosť samostatne riešiť zverené projekty a úlohy, ťah na bránku
*• Proaktivita v hľadaní nových riešení a príležitostí
*• Schopnosť vcítiť sa do rozmýšľania zákazníka
*• Kreativita
*• Asertivita
*• Schopnosť rýchlo sa učiť a adaptovať na nové technológie a trendy
*• Dobrý time management
*• Tímový hráč, budovanie medziľudských vzťahov
*• Záujem o online marketing a sociálne siete

Počet rokov praxe: 3


Vhodné pre absolventov

Nie

Vodičský preukaz

skupina: B

Vodičský preukaz

skupina: B