custom-banner

Špecialista zákazníckeho servisu na logistike (Ref. č.: 3-21-43161)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Sledovanie EDI objednávok - Riadenie modifikácie výrobkov - Predpríprava dodacích listov a monitorovanie dodávok, manažovanie transportov - Sledovanie spokojnosti zákazníka, správa zákazníckeho portálu, znalosť zákazníckych požiadaviek - Komunikácia so zákazníkom, manažovanie logistických reklamácií od zákazníka - Manažment vrátnych obalov - Komunikácia v rámci oddelenia pri tvorbe produkčného plánu, dodávkach komponentov, inventúrach - Spolupráca s ostatnými oddeleniami na riešení súvisiacich operatívnych úloh Povinnosti a úlohy: Monitorovanie zákazníckych objednávok - Analýza zákazníckeho demandu, pravidelná tvorba analýz variácií zákazníckeho demandu /na týždennej báze/ kvôli sledoniu vývoja zákazníckych objednávok - Sledovanie a ošetrovanie zákazníckych objednávok EDI v SAP-e z dôvodu zabezpečenia správneho prehľadu objednávok a časovania pre ich doručenie - Nahadzovanie špeciálnych uzavretých zákazníckych objednávok kvôli zabezpečeniu prehľadu celkových objednávok v rámci projektu - Vyjednávanie so zákazníkom o možnostiach dodávok v prípade výrobného omeškania a následných dodávok Delivery to customer - Predpríprava dodacích listov pred každým vývozom - Denná komunikácia s exportom - Včasné objednanie prepravy za účelom doručiť kusy včas, v správnom množstve a na správne miesto - Denný monitoring realizovaných dodávok a riešenie neuzatvorených dodacích listov - Tvorba prepravných objednávok v systéme a ich spravovanie - Analýza počtu štandardných a špeciálných prepráv v priebehu daného mesiaca za účelom optimalizácie a následneho minimalizovania prepravných nákladov Customer portal - Vedomosť zákazníckeho portálu za účelom spravovania informácií súvisiacich so strednodobým a dlhodobým výhľadom objednávok, manažmentom obalového materiálu, definovaním dodacích štandardov, podmienok, reklamačných postupov, sledovaním service level-u dodávok

Benefity a ďalšie výhody:

- Všetky benefity budú predstavené každému úspešnému kandidátovi na osobnom stretnutí.

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search

Všeobecne požadované znalosti:

Požadované zručnosti, skúsenosti a vzdelanie: - Vysokoškolské vzdelanie - Plynulá angličtina nevyhnutná, znalosť nemeckého alebo francúzskeho jazyka vítaná - Znalosť programu SAP aspoň na základnej úrovni - Skúsenosť so zákazníckym servisom, plánovaním, optimalizáciou logistických tokov - PC zručnosti – požadované (Excel, Powerpoint,, Outlook, Word) - Všeobecná znalosť automotive štandardov Požadované osobnostné charakteristiky: - Komunikačné schopnosti - Prezentačné schopnosti - Flexibilita a kreativita - Schopnost pracovať v tíme

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    základné vzdelanie