custom-banner

Špecialista zákazníckeho servisu na logistike (Ref. č.: 3-21-43161)

Informácie o pracovnom mieste

- Sledovanie EDI objednávok - Riadenie modifikácie výrobkov - Predpríprava dodacích listov a monitorovanie dodávok, manažovanie transportov - Sledovanie spokojnosti zákazníka, správa zákazníckeho portálu, znalosť zákazníckych požiadaviek - Komunikácia so zákazníkom, manažovanie logistických reklamácií od zákazníka - Manažment vrátnych obalov - Komunikácia v rámci oddelenia pri tvorbe produkčného plánu, dodávkach komponentov, inventúrach - Spolupráca s ostatnými oddeleniami na riešení súvisiacich operatívnych úloh Povinnosti a úlohy: Monitorovanie zákazníckych objednávok - Analýza zákazníckeho demandu, pravidelná tvorba analýz variácií zákazníckeho demandu /na týždennej báze/ kvôli sledoniu vývoja zákazníckych objednávok - Sledovanie a ošetrovanie zákazníckych objednávok EDI v SAP-e z dôvodu zabezpečenia správneho prehľadu objednávok a časovania pre ich doručenie - Nahadzovanie špeciálnych uzavretých zákazníckych objednávok kvôli zabezpečeniu prehľadu celkových objednávok v rámci projektu - Vyjednávanie so zákazníkom o možnostiach dodávok v prípade výrobného omeškania a následných dodávok Delivery to customer - Predpríprava dodacích listov pred každým vývozom - Denná komunikácia s exportom - Včasné objednanie prepravy za účelom doručiť kusy včas, v správnom množstve a na správne miesto - Denný monitoring realizovaných dodávok a riešenie neuzatvorených dodacích listov - Tvorba prepravných objednávok v systéme a ich spravovanie - Analýza počtu štandardných a špeciálných prepráv v priebehu daného mesiaca za účelom optimalizácie a následneho minimalizovania prepravných nákladov Customer portal - Vedomosť zákazníckeho portálu za účelom spravovania informácií súvisiacich so strednodobým a dlhodobým výhľadom objednávok, manažmentom obalového materiálu, definovaním dodacích štandardov, podmienok, reklamačných postupov, sledovaním service level-u dodávok

Benefity a ďalšie výhody:

- Všetky benefity budú predstavené každému úspešnému kandidátovi na osobnom stretnutí.

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search

Všeobecne požadované znalosti:

Požadované zručnosti, skúsenosti a vzdelanie: - Vysokoškolské vzdelanie - Plynulá angličtina nevyhnutná, znalosť nemeckého alebo francúzskeho jazyka vítaná - Znalosť programu SAP aspoň na základnej úrovni - Skúsenosť so zákazníckym servisom, plánovaním, optimalizáciou logistických tokov - PC zručnosti – požadované (Excel, Powerpoint,, Outlook, Word) - Všeobecná znalosť automotive štandardov Požadované osobnostné charakteristiky: - Komunikačné schopnosti - Prezentačné schopnosti - Flexibilita a kreativita - Schopnost pracovať v tíme

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    základné vzdelanie

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Spoločnosť Grafton Slovakia s.r.o., svetovo uznávaný poskytovateľ personálnych služieb a sprostredkovaní práce, je personálno-poradenská agentúra so širokou pôsobnosťou. V oblasti sprostredkovania práce ponúkame stále zamestnanie, dočasné úväzky, brigády, ale tiež prácu v zahraničí. Zameriava sa predovšetkým na ponuky práce v nasledujúcich oboroch: obchod, marketing, administratíva, financie, bankovníctvo, IT, engineering, výroba, farmácia, cestovný ruch a ďalšie. Okrem ponuky práce poskytuje aj personálne poradenstvo, napr. ako napísať životopis, sprievodný list či ako sa pripraviť na pohovor.

Medzi široké portfólio Grafton služieb tiež patrí personálna inzercia na mieru, testovanie kandidátov, Assesment Centres, personálne a mzdové vedenie, konzultácie v oblasti ľudských zdrojov a Outplacement.

Graftonu záleží na kvalite, a preto sa snaží na trhu sprostredkovania práce a personálneho poradenstva ponúknuť maximálne profesionálny servis. Práve preto implementoval európsky uznávaný systém riadenia kvality ISO 9001. Certifikát ISO 9001 prispieva k snahe spoločnosti Grafton vyhovieť požiadavkám jej zákazníkov v najlepšej možnej kvalite. Ku každému zákazníkovi pristupuje individuálne s prioritou nájsť spoločné riešenie.

Pozícia / odvetvie: Špedícia, doprava a logistika / Logistik
Dátum zverejnenia: 14.06.2024

Iné možnosti práce