Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):920 EURZobraziť viac
mesiac Zák. č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov + osobný príplatok. Minimálny plat pri nástupe a počas 3 mesačnej skúšobnej doby. Konečná výška nástupného platu bude závislá od dĺžky započítanej praxe.
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.4.2024
Informácie o pracovnom mieste
Do nášho tímu hľadáme kolegyňu/kolegu na pozíciu Samostatného odborného referenta na Oddelenie centra stanovísk a vecných bremien, s pracovnou náplňou:
vybavuje žiadosti o zriadenie vecných bremien k nehnuteľnostiam a žiadosti o vydanie vyjadrenia/stanoviska, ktoré slúžia na účely územného, stavebného, kolaudačného alebo iného konania podľa Stavebného zákona, v zmysle vnútorných predpisov (pod pojmom „vybavovanie” sa rozumie najmä ústna a písomná komunikácia so žiadateľom, zamietanie žiadostí v prípade nesplnenia podmienok daných platnými právnymi predpismi a internými pokynmi fondu, zabezpečenie potrebnej dokumentácie od žiadateľa a príslušných organizácií podľa potreby (okresné úrady, samospráva, katastre, archívy a pod.)), vybavuje agendu usporiadania vlastníctva vyplývajúcu z agendy stanovísk/vyjadrení (napr. zmeny druhu pozemku vyplývajúce z pripravovaných stanovísk/vyjadrení, ktoré slúžia pre účely územného, stavebného alebo kolaudačného konania a vecných bremien),
pripravuje a postupuje na schválenie vyjadrenia/stanoviská k žiadostiam o ich vydanie v súlade s platnými právnymi predpismi a internými predpismi fondu, vedie ich evidenciu, zabezpečuje nahratie a evidenciu podaní, stanovísk v príslušných programoch,
určuje cenu za zriadenie vecného bremena v zmysle platných interných predpisov SPF, resp. vypracúva návrhy na stanovenie ceny za zriadenie vecného bremena k pozemku v súlade s platným interným predpisom, ktoré postupuje do kontrolného a schvaľovacieho procesu, po stanovení ceny odsúhlasí a dohodne so žiadateľom výšku ceny za zriadenie VB, v prípade námietky prerokuje návrh námietky so žiadateľom a ďalej postupuje v súlade s platným predpisom pri stanovení ceny,
vypracováva návrhy právnych aktov vo veciach zriadenia vecného bremena v súlade s platnými právnymi predpismi a predkladá ich odboru prevodu, resp. ich v zmysle interných predpisov posúva v príslušných programoch do schvaľovacieho procesu, zabezpečuje nahratie a evidenciu podaní, zmlúv v príslušných programoch,
vykonáva kontrolu plnenia záväzkov vyplývajúcich zo zmluvných vzťahov, navrhuje a vypracúva úkony pri neplnení týchto záväzkov, vypracúva návrhy na ukončenie zmluvných vzťahov, bezodkladne informuje odbor prevodu o prípadoch neplnenia záväzkov,
vypracováva na príslušný orgán štátnej správy na úseku katastra nehnuteľností návrhy na vklad práva vecného bremena a na vykonanie záznamu podpísané štatutármi a vedie evidenciu týchto návrhov,
pri vypracovaní stanovísk a právnych aktov dbá na záujmy SPF v oblasti reštitúcií vo vzťahu k dotknutým nehnuteľnostiam, na existujúce nájomné vzťahy k dotknutým nehnuteľnostiam,
vykonáva koordinačnú a metodickú činnosť pri rozhodovaní o efektívnom vynakladaní prostriedkov fondu, koordinačnú, kontrolnú a rozhodovaciu a analytickú činnosť v majetkovo právnej oblasti,
pri svojej práci spolupracuje a komunikuje s internými organizačnými útvarmi fondu ako aj s externými subjektmi, pokiaľ je to potrebné na vykonávanie svojej činnosti a úloh,
plní pokyny vedúceho centra ohľadom koordinácie s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, okresnými úradmi, inými štátnymi orgánmi a subjektmi verejnej správy,
vykonáva samostatnú odbornú činnosť vyžadujúcu si spoluprácu s inými organizačnými útvarmi aj navonok. Vybavuje odbornú agendu na vymedzenom úseku, tvoriacu podklad pre riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu,
vykonáva základnú finančnú kontrolu podľa príslušných ustanovení zákona o finančnej kontrole a audite a interných pokynov fondu,
testuje informačné systémy/programy na svojom odbornom úseku, dáva nadriadenému samostatné návrhy na zlepšenie činnosti v informačných systémoch týkajúcich sa evidencie príslušných typov zmlúv na úseku prevodov, v prípade zistenia nefunkčnosti alebo nedostatkov informačného systému upozorní nadriadeného na uvedené nedostatky,
zodpovedá za obsah, formu, úplnosť, včasnosť a korektnosť predkladaných materiálov, ktoré sú poskytované,
pri svojej činnosti uzatvára spisy v príslušnom registratúrnom programe, zabezpečuje prípravu spisov na archiváciu v súlade s internými predpismi,
poskytuje školenia, zaškolenie, pomoc so získaním prehľadu v odbornej problematike v rámci oblasti svojej pôsobnosti iným zamestnancom SPF podľa potreby, pokynov nadriadeného.
Benefity a ďalšie výhody:
- práca v stabilnej inštitúcii a v dobrom kolektíve
- benefity vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
- 5 dní dovolenky nad rámec ZP
- pohyblivá pracovná doba
- sick days
- po zaučení možnosť homeofficu
- teambuilding
- podpora kariérneho rastu a odborného vzdelávania
Informácie pre uchádzača:
Vopred ďakujeme všetkým kandidátom za zaslanie životopisov, oslovení budú iba vybraní uchádzači.
Pozvaní na pracovný pohovor budú len kandidáti, ktorí vyhovujú kritériám.
Všeobecne požadované znalosti:
MS Office - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
GIS - základy
Katasterportál - základy
Vodičský preukaz - B- aktívny vodič
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Slovenský jazyk
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B