Reporting specialist for Procurement, Travel & Fleet

The offer is inactive, it is not possible to respond to it.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Place of work:
  • Salary offered (basic salary):
    1100 EUR
    Od 1100 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností*
    Show more
  • Type of employment:
  • Start date:
    dohodou (ASAP)

Job information

* Administrácia korporátnych kreditných kariet; vytváranie, blokovanie, rušenie, riešenie problémov, komunikácia s bankou, reporting, podpora užívateľov
* Správa a podpora globálnej Travel Management aplikácie; administrácia aplikácie, komunikácia s partnermi, riešenie reklamácií, podpora užívateľov
* Podpora a reporting v rámci korporátneho vozového parku; komunikácia so zmluvnými partnermi, riešenie nezrovnalostí vo fakturácii, podpora užívateľov pri riešení porúch a poistných udalostí, reporting
* Komplexná správa lokálneho vozového parku; dopytovanie vozidiel, komunikácia s leasingovou spoločnosťou, koordinácia termínov servisu vozidiel, ukončovanie leasingu, prideľovanie vozidiel pre účely služobných ciest
* Správa systému PUMAS (Purchasing Management System); administrácia a nastavenia reportingových štruktúr, zber a vyhodnocovanie dát, koordinácia definovaných aktivít, podpora užívateľov
* Mesačné vyúčtovanie nákupu marketingových položiek z centrálneho skladu; odsúhlasenie s pobočkami, vystavenie internej zákazky, fakturácia
* Dispečing prichádzajúcich požiadaviek pre oblasť podpory nákupného procesu
* Administrácia SharePoint stránok
* Kontrola a spracovanie požiadaviek ohľadom základných dát dodávateľov
* Vytváranie nákupných požiadaviek
* Interný reporting

Benefits and other advantages:

* Pružný pracovný čas – flexibilný príchod a odchod z pracoviska (možnosť príchodu do práce medzi 07:00 – 09:00)
* Prípadné nadčasy kompenzované náhradným voľnom
* Home office – 12x mesačne
* Sick days (2,3 alebo 4 na kalendárny rok v závislosti od odpracovaných rokov v spoločnosti)
* Extra dovolenkové dni (2,3 alebo 4 na kalendárny rok v závislosti od odpracovaných rokov v spoločnosti)
* 1 platený deň voľna mesačne navyše pre osamelého rodiča
* Mesačný bonus
* Ročný výkonnostný bonus
* Letné a zimné odmeny
* Príspevok do III. piliera
* Cafeteria
* Bring a friend program
* Multisport karty
* Teambuildingy, celofiremné akcie, tímové raňajky, súťaže
* Pravidelne organizovaný odber krvi, dobrovoľnícke a dobročinné aktivity
* Nákup LEDVANCE produktov za výhodné ceny
* Kariérne možnosti, podpora rotácie
* Účasť na interných a medzinárodných projektoch
* Prístup do externej vzdelávacej platformy
* Pravidelné interné školenia

Generally required knowledge:

* Plynulá úroveň anglického jazyka (požadujeme minimálne úroveň B2); znalosť nemeckého jazyka výhodou
* Predchádzajúce skúsenosti v administratíve v trvaní aspoň 2 roky - pozícia nie je vhodná pre absolventa
* Ukončené VŠ vzdelanie
* Dynamická osobnosť
* Schopnosť rýchlo sa učiť
* Schopnosť samostatne riešiť neštandardné situácie vo zverenej oblasti
* Dobré komunikačné schopnosti
* Tímový hráč
* Predchádzajúca skúsenosť so správou akejkoľvek aplikácie je výhodou
* Skúsenosti v oblasti Travel & Fleet výhodou
* Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič

* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.

Employee requirements

  • Minimum required education:
    stredoškolské s maturitou
  • Language skills:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)