Odborný pracovník v oblasti rozpočtu

  • Miesto práce:
    Dúbravská cesta 9, Karlova Ves, Slovensko, Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1029 - 1350 EUR
    Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov podľa počtu odpracovaných rokov + osobné ohodnotenie, t. j. min. od 1 029,00 EUR/mesiac + odmeny
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 1.3.2024

Informácie o pracovnom mieste

• sledovanie príjmov a výdavkov v zmysle štatistickej klasifikácie výdavkov verejnej správy,
• sledovanie príjmov a výdavkov v zmysle platnej ekonomickej klasifikácie rozpočtovej klasifikácie,
• samostatné spracovanie údajov o čerpaní rozpočtu,
• kompletizácia podkladov pre zmeny v rozpise rozpočtu,
• samostatná práca pri otváraní bankových účtov v systéme Štátnej pokladnice,
• príprava podkladov a práca v Informačnom systéme Štátnej pokladnice,
• vykonávanie súborných prác za oblasť rozpočtovania a financovania, najmä spracovanie podkladov k návrhu rozpočtu, zabezpečenie rozpisu rozpočtu schváleného na príslušný rok, vykonávanie zmien a úprav rozpočtu, vrátane rozpočtových opatrení, sledovanie čerpania účelovo určených finančných prostriedkov a operatívne sledovanie čerpania a zostatkov finančných prostriedkov na jednotlivých účtoch,
• kompletizácia ročného rozpočtu čerpania jednotlivých položiek v organizácií,
• spolupráca pri príprave štatistických a účtovných výkazov,
• príprava podkladov k DPH,
• vyúčtovávanie nákladov na pohonné hmoty a nadčasy vodiča,
• poskytovať súčinnosť pri bežných činnostiach hospodársko-správneho oddelenia
• viesť evidenciu došlých a nami vystavených faktúr.

Benefity a ďalšie výhody:

• 9 týždňov dovolenky na rok
• pracovná doba 37,5 h
• pružný pracovný čas
• príspevok na DDS
• príspevok na cestovanie pre mimo bratislavských zamestnancov

Informácie pre uchádzača:

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Jednotlivé žiadosti posúdime a kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a kvalifikačné predpoklady.

Všeobecne požadované znalosti:

Počet rokov praxe
3

Práca v IS Štátna pokladnica - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Znalosť príslušnej legislatívy - Pokročilý

Určite oceníme tieto schopnosti:
- Softip – znalosť práce v Softipe je výhodou, ale nie podmienkou,
- dôslednosť, precíznosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, tímová práca,
- samostatnosť pri vykonávaní práce,
- systematickosť,
- organizačné schopnosti.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

vedecká činnosť v oblasti základného a aplikovaného výskumu; vzdelávanie doktorandov - anorganická chémia a materiály a príbuzné odbory;
riešenie vedecko-výskumných projektov - národných a medzinárodných;

Oblasť pôsobenia:

Ostatný výskum a experimentálny vývoj v oblasti prírodných a technických vied

Adresa:

Ústav anorganickej chémie SAV, v. v. i.
Dúbravská cesta 9
84536 Bratislava
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

JUDr. Bc. Marika Slaná
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84536, Slovenská republika

Pozícia / odvetvie: Administratívny pracovník / Ekonóm / Rozpočtár, kalkulant
Dátum zverejnenia: 19.02.2024

Iné možnosti práce