custom-banner

Recepčná/ý v hoteli Horizont ****

  • Miesto práce:
    Stará Lesná 178, 059 60 Stará Lesná
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1300 EUR
    Mzda: nástupný plat 1300-1350€ brutto, výsledná suma závisí individuálne aj na počte odpracovaných hodín prípadne príplatkových dní, ako sú víkendy, sviatky a nočné. Ďalšie odmeny budú upresnené na pracovnom pohovore a závisia aj od konkrétnych zručností
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Práca na recepcii hotela Horizont****

Check in, check out hotelových hostí, starostlivosť o hostí, registrácia a vedenie evidencie hostí, poskytovanie informácií o rezorte a blízkom okolí, práca s hotelovým systémom. Pracuje na dve zmeny
- denná a nočná.
Základná administratívna činnosť, obchodná korešpondencia, vykonávanie a evidencia rezervácii, práca s registračnou pokladňou, platobným terminálom, vystavovanie faktúr za ubytovanie.
Súčinnosť pri inventúrach a fakturácii.  

Benefity a ďalšie výhody:

-zamestnanie v stabilnej, prosperujúcej a ďalej rastúcej spoločnosti so zahraničným zázemím.
-zaujímavé finančné ohodnotenie zodpovedajúce výkonu pracovníka.
-dlhodobá perspektíva práce s možnosťou rastu.
-práca v mladom dynamickom kolektíve, firemné vzdelávanie, rôzne benefity, možnosť využívania vlastných relaxačných služieb v rámci sociálneho programu spoločnosti
-pre zamestnancov zabezpečujeme bezplatný transfer do práce a z práce z Popradu  

Informácie pre uchádzača:

Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Pokladňa  

Všeobecne požadované znalosti:

Ovládanie aspoň jedného svetového jazyka na vysokej úrovni (prednostne anglický jazyk), znalosť ďalších jazykov výhodou
Skúsenosti s prácou na recepcii vítané, predovšetkým zo zahraničia
Komunikatívnosť, kultivovaný a profesionálny prejav s orientáciou na zákazníka
Spoľahlivosť, zodpovednosť a flexibilita, lojálnosť, presnosť
Príjemný vzhľad 

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

KTO SME...

Špecialisti v oblasti poskytovania služieb:
Personálny leasing
Personálny outsorcing
Recruiting a Executive search
Outsorcing HR činností vrátane spracovania miezd zamestnancov
HR poradenstvo, Audity
Dovoz pracovnej sily zo zahraničia

Oblasť pôsobenia:

Činnosti agentúr sprostredkujúcich zamestnanie na dobu určitú

Adresa:

HRQ SK s. r. o.
Svätoplukova II. 18892/2A
821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

Sabina Horváthová
Tel: 000000

Pozícia / odvetvie: Administratíva / Asistent / Office manažér / Recepčná, recepčný
Dátum zverejnenia: 19.02.2024

Iné možnosti práce