Hľadáme nových Administrátorov záväzných objednávok do Centrálneho skladu NAY v Senci. Neváhaj, pridaj sa k nám a zarábaj až 1400€
NAY a.s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- príjem, príprava a výdaj tovaru
- príjem vratiek a kontrola vráteného tovaru, vytváranie vratiek a následné zabezpečenie doloženia tovaru do skladu
- expedícia tovaru prepravným spoločnostiam
- koordinácia s prepravnými službami a zabezpečenie plynulého odvozu tovaru k distribučným centrám prepravných spoločností
- sledovanie predajnosti a úprava parametrov pre skladovú zásobu
- kontrola pracovníkov expedície záväzných objednávok
- riadenie ľudí na pridelenej zmene
- reporting chýb a odchýlok
- kontrola baliaceho a spotrebného materiálu
- manipulácia s tovarom na ploche pre záväzné objednávky a v sklade
- komunikácia s odberateľmi, prepravnými spoločnosťami a internými oddeleniami
- administratívne úkony vyplývajúce z predchádzajúcich činností
- v období zimnej sezóny (cca 2 mesiace) práca aj v noci
Ponúkaný plat
1300 EURUpresnenie platových podmienok
1300€ (650€ fix + 650€ výkonová zložka) 1400€ v priemereBenefity a ďalšie výhody
Čo môžeš očakávať od nás?
- v prípade, že zatúžiš po novej modernej elektronike, máš možnosť si ju kúpiť u nás za zvýhodnené CENY
- staráme sa o pitný režim a ponúkame voňavú KÁVU alebo ČAJ v neobmedzenom množstve
- pomôžeme Ti udržiavať sa fit balíčkami čerstvého ovocia na pracovisku ZADARMO
- ponúkame možnosť vybaviť si MULTISPORT kartu
- vďaka benefitnému systému CAFETERIA si môžeš vybrať ďalšie benefity, ktoré najviac vyhovujú TEBE
- môžeš sa spoľahnúť, že Ti preplatíme NADČASY a VÍKENDY
- rodina je pre nás dôležitá, a preto k narodeniu dieťaťa, svadbe alebo jubileu, dostaneš od nás PRÍSPEVOK
- zdravie je pre nás takisto dôležité, preto máme SICK DAY
- ak k nám odporučíš svojho známeho, ODMENÍME ŤA
- môžeš sa tešiť na mimoriadny ročný BONUS/sezónne ODMENY
- vážime si dlhodobých a verných zamestnancov, takže môžeš získať DOVOLENKU NAVIAC
- ak uvidíme, že si šikovný, máš šancu KARIÉRNE RÁSŤ
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Termín ukončenia výberového konania
20.4.2024Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme IBA kandidátov, ktorí na základe zaslaných materiálov boli vybraní do ďalšieho kola.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouIné znalosti
Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Skladové hospodárstvoVšeobecne požadované znalosti
- prax s vedením ľudí
- zodpovednosť, samostatnosť a spoľahlivosť
- práca na obdobnej pozícií veľkou výhodou
- prax s programom SAP výhodou