Informácie o pracovnom mieste

2431005 - Špecialista pre starostlivosť o zákazníkov

Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom

Počet voľných miest: 1

Náplň práce: • Performing wide range of travel and concierge requests worldwide like the following but not limited to:
Dining reservations and suggestions
Flower orders and gift baskets for special occasions
Ticket inquiries
Locating hard to find items
Staff research for the client needs
SPA treatments reservations and suggestions
Suggestions for the newsletter calendar of events worldwide
• Managing requests - receiving, handling and control (when Charges & Control manager is off (Sundays and Mondays, his/her Vacations) – the control of the requests is delivered by the Premium Back-office Manager)
• Working closely with international partners and service suppliers, conditions negotiation.
• Providing meaningful and relevant knowledge and insight to PA Team on the requests delivery
• Utilising a variety of resources, including search engines, web-sites and internal resources to research PA Team’ requests with the goal of delivering meaningful and valuable solutions
• Maintaining database in CRM daily
• Providing support to the LSB Call Center Client Servicing Team on manager’s request
• Maintaining acceptable performance standards including effectiveness, efficiency and quality
• Working in a fast-paced, structured call center environment.

Informácie pre uchádzača:

Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na určitú dobu

Počet mesiacov: 12

Zmennosť: jednozmenná

Nočná práca: Nie

Sezónna práca: Nie

Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 800 €
mesačne

Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadovaný stupeň vzdelania: Vyššie odborné vzdelanie

Prax: aspoň 6 mesiacov

Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Nie

Znalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykov

Cudzí jazyk: anglický vysoká – vysoká C1 a C2

Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - vysoká

Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť
tímová práca

Osobnostné predpoklady: analytické myslenie
komunikatívnosť
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

Insignia Lifestyle Services s. r. o.

Pozícia / odvetvie: Administratíva / Back office špecialista / Obchodný manažér / Office manažér
Dátum zverejnenia: 17.06.2024

Iné možnosti práce