Administratívny pracovník/Specialista správy pohľadávok

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- aktívna telefonická a písomná komunikácia s dlžníkmi za účelom mimosúdneho vysporiadania záväzkov
- navrhovanie riešení na vysporiadanie omeškaných splátok a kontrola ich dodržiavania
- príprava podkladov pre oddelenie predsúdneho a súdneho vymáhania pohľadávok
- spracovanie elektronickej pošty, rozdelenie a priradenie jednotlivým oddeleniam a pracovníkom
- spracovanie dát v informačnom systéme
- administratívna podpora pre predsúdne a súdne oddelenie vymáhania pohľadávok
- iné pracovné úlohy súvisiace s agendou

Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou

Benefity a ďalšie výhody:

- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov
- bonus na stravné formou príspevku a zľavy
- flexibilná pracovná doba
- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby
- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- dlhodobá stabilná práca

Informácie pre uchádzača:

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 15.03.2024. Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.

Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.

Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.

Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadujeme:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita

Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Excel – mierne pokročilý
Microsoft Word – mierne pokročilý

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno