custom-banner

Zákaznícky servis s nemeckým jazykom (Ref. č.: 3-6-42461)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Prijímanie hovorov, e-mailov a otázok týkajúcich systému ticketov od zamestnancov a predajcov v nemeckom jazyku - Dokumentácia ticketov a odpovedanie na prichádzajúce správy profesionálnym spôsobom - Riešenie prichádzajúcich otázok pre dosiahnutie správnych riešení v predpísaných časových rámcoch - Riešenie ticketov príslušného kontaktu so zákazníkmi a správa dokumentácie ticketov - Spolupráca s ostatnými tímami a oddeleniami

Benefity a ďalšie výhody:

- Spoločenské podujatia a teambuildingy - Športové aktivity a Multisport karta - Eco-friendly office - Ovocné dni - Zľavy do gastro prevádzok - Možnosť Home office - Možnosť kariérneho rastu - Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills - Jazykové kurzy

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search

Všeobecne požadované znalosti:

- Vysokoškolské vzdelanie v odbore Obchod, Ekonomika, Administratíva - Anglický jazyk - mierne pokročilý (B2) - Nemecký jazyk - mierne pokročilý (B2) - Znalosť SAP je výhodou - Skúsenosti s nástrojmi MS Office a ekvivalentmi Google na pokročilej úrovni - Ste organizovaný, štruktúrovaný a schopný určiť priority úloh - Schopnosť analyzovať a riešiť problémy - Profesionálne komunikačné schopnosti - Ste orientovaný na zákazníka a výsledky so zodpovedným prístupom k práci - Skúsenosti na podobnej pozícií - CV v Anglickom jazyku

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno