custom-banner

Administratívna podpora nákupu s nemeckým jazykom

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1100 EUR
    od 1100 EUR/mesiac - závisí od skúseností a znalostí kandidáta
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Jeden z našich významných klientov, stabilná medzinárodná spoločnosť, hľadá posily do tímu nákupcov. Ak Vás baví komunikácia a administratívna činnosť, čítajte ďalej.

Hlavná náplň práce:
- administratívna podpora nákupu - schvaľovanie požiadaviek, objednávok, kontrola a analýza dát
- komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi
- riešenie problémov súvisiacich s nákupom
- zlepšovanie procesov

Benefity a ďalšie výhody:

- ročný bonus
- plne hradené stravné lístky
- mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely
- doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
- cafeteria benefitový systém/Multisport karta
- možnosť kariérneho rastu
- flexibilný pracovný čas
- práca z domu (potrebné 4krát do mesiaca prísť do kancelárie v Košiciach)

Informácie pre uchádzača:

Ako personálna spoločnosť Vás budeme sprevádzať celým výberovým procesom, od prijatia Vášho životopisu až po Váš nástup. Pomôžeme Vám pripraviť sa, vychytať všetky muchy, poskytnúť Vám všetky možné informácie, aby ste sa na pohovore v spoločnosti klienta cítili komfortne. Počas procesu sa na nás budete môcť kedykoľvek obrátiť a konzultovať s nami akýkoľvek problém.

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosíme, zašlite nám Váš životopis v slovenskom/anglickom jazyku. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Všeobecne požadované znalosti:

- plynulá komunikácia v anglickom jazyku (B2 a vyššie) - podmienka!
- skúsenosť na obdobnej pozícii - výhoda
- vedomosti v IT oblasti - výhoda
- ochota pracovať popoludní, čo znamená aj v noci
- dobré komunikačné zručnosti
- schopnosti efektívneho riešenia problému (myslenie out of the box)
- proklientská orientácia
- flexibilita

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
    Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)