Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Kancelária sa nachádza v centre Nitry. Možnosť práce z domu 1-2 dni do týždňa.
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1900 EUR
    Základná hrubá mesačná mzda je od 1 900,00 € a jej konečná výška sa bude odvíjať od skúseností kandidáta + navyše mesačný bonus k základnej mzde.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

- účtovanie bankových výpisov a odsúhlasenie zostatkov s bankou;
- párovanie saldokonta pohľadávok/ záväzkov a poskytovanie potrebných výstupov a konfirmácií k aktuálnym zostatkom;
- príprava mesačnej uzávierky;
- podpora pri príprave rozpočtov, prehľadov, reportov a pri auditoch;
- daňová agenda v spolupráci s externými daňovými poradcami;
- kontrola správnosti preklopených dát do účtovných kníh;
- účtovanie dlhodobého majetku ako aj zabezpečenie evidencie a inventarizácie dlhodobého majetku;
- príprava urgentných a hromadných platieb;
- účtovanie dohadných položiek a rezerv k nevyfakturovaným dodávkam- ich tvorba a zúčtovanie;
- účtovanie opravných položiek k pohľadávkam;
- účtovanie miezd;
- inventarizácia účtov hlavnej knihy a poskytovanie potrebných podkladov externej firme pri vypracovaní výkazov a poznámok k ročnej účtovnej závierke.

Benefity a ďalšie výhody:

- mesačný bonus navyše k základnej mzde;
- flexibilný pracovný čas;
- možnosť Home office (1-2 dni v týždni);
- stravovacia karta;
- MultiSport;
- práca v príjemnom kolektíve v centre Nitry;
- možnosť rôznych odborných školení potrebných k Vašej práci.

Informácie pre uchádzača:

Danú pracovnú pozíciu obsadzujeme z dôvodu avizovaného nástupu aktuálnej zamestnankyne na materskú a následne rodičovskú dovolenku.
Ako firma stále rastieme a je potenciál aj na rozširovanie finančného oddelenia, preto nie je vylúčená dlhodobá spolupráca.

Životopisy posielajte v slovenskom aj anglickom jazyku.

Všeobecne požadované znalosti:

K Vašej práci budete potrebovať:
- dobrú znalosť angličtiny- komunikácia na dennej báze;
- prax v oblasti účtovníctva- skúsenosti v podvojnom účtovníctve sú podmienkou;
- chuť pracovať, učiť sa nové veci a byť pozitívne naladený;
- tiež byť tímový hráč, ale v prípade potreby vedieť pracovať aj samostatne;
- skúsenosti s controllingom a prácou v medzinárodnej spoločnosti sú veľkou výhodou.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Slovenský jazyk

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Mzdové účtovníctvo, Podvojné účtovníctvo