CX špecialista_SOHO/VSE Tribe (m/ž)
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Administratíva, Obchod, Vrcholový manažment, Zákaznícka podpora; Administratívny pracovník, Projektový manažérNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Čo všetko máme pod palcom
Kto povedal, že z jednej stoličky nemôžeš mať dosah na spokojnosť viac ako 130 000 živnostníkov a malých firiem?
Tribe SOHO/VSE má pod palcom širokú paletu zodpovedností od prípravy produktových propozícií, uľahčovanie zákazníckej cesty až po nastavenie metodiky odmeňovania kolegov v prvých líniách či vyhodnocovanie zákazníckej spokojnosti. Práve zákaznícka skúsenosť je stále viac v centre našej pozornosti a preto hľadáme CX špecialistu, ktorý sa s radosťou chopí tejto komplexnej problematiky a pomôže nám obhájiť prvenstvo v meraní zákazníckej spokojnosti a lojality.
Čomu sa budeš venovať
- koordinácii projektových a líniových aktivít zameraných na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
- monitorovaniu kľúčových ukazovateľov pre oblasť CX
- práci so spätnou väzbou z prvých línií (retail, call centrum, backoffice) a priamo od našich zákazníkov
- spracovaniu a analýze výsledkov zákazníckych prieskumov
- návrhu vylepšení zákazníckych procesov na základe výsledkov prieskumov a monitoringu konkurencie
Čo získaš
- možnosť priamo ovplyvniť a pomôcť nám obhájiť prvenstvo v jednom z kľúčových ukazovateľov úspešnosti TRI*M (meranie zákazníckej spokojnosti a lojality)
- príležitosť uplatniť svoje analytické, organizačné a komunikačné zručnosti vďaka všestrannosti obsadzovanej role
- staneš sa súčasťou veselej partičky, ktorá sa popri práci stíha aj baviť (alebo lepšie povedané, baví sa prácou)
Čo očakávame
- vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky, manažmentu alebo sociálnych vied
- priama pracovná skúsenosť v predajnom kanáli alebo v oblasti nastavovania procesov v prednej línii v rozsahu aspoň 1 rok
- ochotu pravidelne cestovať do regiónov v rámci SR za účelom zisťovania spätnej väzby od predajcov a pozorovania zákazníckych interakcií
- schopnosť analyzovať dáta a hľadať v nich súvislosti (MS Excel, Power BI)
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti (MS Power Point)
- uvítame predchádzajúcu skúsenosť so spracovaním zákazníckych dát a prácou v CX management platforme napr. Medallia
- aktívnu znalosť anglického jazyka za účelom prezentácie výsledkov vyššiemu manažmentu
- a v neposlednom rade schopnosť pozrieť sa na svet očami zákazníka
Našim ponúkame to najlepšie
- Smartphone: Vyber si telefón a získaj naňho kompenzáciu každé 3 roky až do 900 €.
- Zamestnanecký paušál: Dátuj, telefonuj a SMSkuj neobmedzene za zvýhodnenú cenu na súkromné či pracovné účely.
- Ročný bonus: Každý rok môžeš získať bonus do výšky 15 % tvojej ročnej fixnej mzdy, a to na základe výsledkov firmy.
- Telekom zľavy: Využi znížené ceny našich produktov a služieb pre rodinu a blízkych.
- Zľavy u partnerov: Uži si zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov.
- Flexibilná pracovná doba: Prispôsob si prácu svojim potrebám vďaka možnosti home-office (po dohode s manažérom).
- Akciový program Shares2You: Staň sa akcionárom skupiny Deutsche Telekom a čerpaj výhody s tým spojené.
- Dovolenka a oddych: Relaxuj s 5 dňami osobného voľna navyše.
- MultiSport: Športuj alebo relaxuj so svojimi najbližšími zadarmo či so zľavami vďaka zvýhodnenej karte MultiSport.
- Náhrada príjmu počas PN: Pri dočasnej PNke trvajúcej max. 10 dní ti nahradíme príjem vo výške 80 % denného vymeriavacieho základu.
- uLekára.sk: Využi bezplatnú online prevenciu a konzultáciu so špecialistami pre seba aj celú svoju rodinu.
- Zdravotná starostlivosť: Dbaj o svoje zdravie za zvýhodnenú cenu s nadštandardnou starostlivosťou v našom zmluvnom zariadení.
- Vzdelávanie a rozvoj: Rozšír svoje obzory s internou T-Univerzitou, ktorá ponúka bohatý výber kurzov.
- Cafeteria: Vyber si zo širokej škály benefitov v hodnote až 500 € ročne – služby z oblasti športu a kultúry, zdravia a krásy, dovolenky či jazykové kurzy.
- Pomoc pri životnej situácii: Skúša ťa život? Podporíme ťa jednorazovou finančnou pomocou pri nepriaznivej životnej situácii.
- Psychologická poradňa: Čelíš ťažkostiam v súkromnom alebo v pracovnom živote? Zdôver sa odborníkovi anonymne cez telefón alebo online.
- Príspevok na stravovanie: Pochutnaj si na skvelom obede s príspevkom 5,48 € na každý pracovný deň.
- Rekreačný príspevok: Budeš s nami 2 roky? Príspevok na rekreáciu máš vo vrecku.
- Dôchodkové sporenie: Priprav sa na jeseň života s príspevkom na sporenie už po prvých 3 mesiacoch u nás.
Každý je u nás vítaný
Naši zamestnanci cítia, že majú u nás rovnaké príležitosti týkajúce sa zamestnania a kariérneho rozvoja, bez ohľadu na vek, pohlavie a gendrovú identitu, telesné a duševné schopnosti, národnosť, sociálny a etnický pôvod, politické názory, náboženstvo a svetový názor. Z toho máme obrovskú radosť. Sme odhodlaní sa neustále zlepšovať a vytvárať bezpečné pracovné prostredie pre všetkých.
Čo ťa čaká
- Zaujala ťa pracovná ponuka? Vyplň prihlasovací formulár a daj nám o sebe vedieť.
- Informácie, ktoré nám o sebe zašleš posúdime a ozveme sa ti za každých okolností.
- S vybranými uchádzačmi sa spojíme a upresníme si detaily.
- Pohovor je pre nás obojstrannou príležitosťou, aby sme sa mohli lepšie spoznať.
- O výsledku pohovoru ťa budeme čo najskôr informovať. Úspešní kandidáti dostanú pracovnú ponuku.