Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1200 - 1400 EUR
    Základná mzda 1200,- EUR/mesiac.
    Po skúšobnej dobe bude výška základnej mzdy 1400,- EUR/mesiac.
    K základnej mzde prislúcha mesačná variabilná zložka do výšky max. 10% základnej mzdy.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

- Plánovanie trás;
- Práca s internou aplikáciou logistiky DRS,
- Príprava reportov a analýz k primárnej a sekundárnej preprave,
- Administratívna údržba vozového parku v dokumentácii aj v systéme,
- Denná operatívna komunikácia s externými prepravcami a šoférmi a interným zákazníckym centrom,
- Príprava podkladov k fakturácii prepravcu, kontrola a schvaľovanie faktúr prepravcov,
- Príprava reportov a analýz k primárnej a sekundárnej preprave,
- Návrh a zavedenie nápravných riešení do praxe ako aj aktualizácia nastavenia systému a overenie funkčnosti,
- Riešenie a nastavenie komunikácie neštandardných situácii v spolupráci so zákazníckym centrom,
- Zodpovedanie otázok interného zákazníckeho centra a odberných miest,
- Údržba a upgrade systému v spolupráci s vývojárom/partnerom,
- Údržba a aktualizácia distribučných pravidiel, ich návrh a implementácia v systéme logistiky,
- Plnenie pokynov nadriadeného.

Benefity a ďalšie výhody:

- ponúkame atraktívnu príležitosť byť súčasťou skvelého tímu profesionálov pri formovaní zálohového systému na Slovensku,
- stabilná práca pre slovenskú neziskovú organizáciu a istota finančného zázemia,
- Refferal bonus (bonus za odporučeného kandidáta),
- občasná práca formou Home Office,
- káva, čaj na pracovisku, pitný režim je samozrejmosťou,
- otvorená firemná kultúra a skvelí kolegovia, ktorí veľmi ochotne pomôžu pri zapracovaní sa :-)

Informácie pre uchádzača:

Veríme, že naša pracovná ponuka Vás zaujala a vážime si Váš záujem.
Váš životopis zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.
Spoločnosť Správca zálohového systému, n. o. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu.

Všeobecne požadované znalosti:

Vedomosti/zručnosti:
- 2 roky praxe v logistike, ideálne v rýchloobrátkovom sektore (potraviny, nápoje, drogéria a kozmetika),
- skúsenosť s plánovaním, exekutívou a optimalizáciou trás cestnej zbernej prepravy,
- skúsený s prácou v plánovacom systéme dopravy alebo dispečerského modulu,
- vyššia úroveň anglického jazyka ako A1 výhodou,
- vodičský preukaz: skupiny B,
- znalosť práce s MS-Office: Word, Excel.

Osobnostné kritériá:
- analytické a procesné myslenie,
- vysoká miera samostatnosti, zodpovednosť za rozhodnutia a dodržiavanie termínov,
- prezentačné a komunikačné schopnosti,
- organizačné schopnosti,
- pro-zákaznícky prístup,
- vysoká odolnosť voči stresu,
- tímovosť,
- rýchlosť, presnosť, zameranie na detail,
- ochota neustále sa vzdelávať a pracovať na sebe.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (začiatočník - A2)
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Word