Customer Service Analyst / Analytik zákaznického servisu (Ref. č.: 3-6-42276)
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
- Komunikácia so zákazníkom s cieľom presného zistenia informácií pre včasné sledovanie - Práca s objednávkami - Správa zákaznického portálu - Overenie a prispôsobenie zákaznických požiadaviek ( harmonogramy dodávok, JIT/JIS, samostatné objednávky, požioadavky na náhradné diely ) - Sledovanie prichádzajúcich odvolaných objednávok - Monitoring dostupnosti materiálu hotových výrobkov - Vytvorenie a kontrola príslušých kmeňových dát materiálu v SAP, - Distribúcia kmeňových dát, zmluvy o pláne predaja a zákazky odberateľa. - Podpora koncepcie plánovania hotových výrobkov - Sledovanie včasného plnenia zákaznických objednávok
Benefity a ďalšie výhody:
Budú pérezentované na pohovore.
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
Všeobecne požadované znalosti:
- Vzdelanie min. SŠ s maturitou - Skúsenosť so systémom SAP - Skúsenosti s logistickým procesom - Skúsenosť s komunikáciou so zákazníkom - Vynikajúce komunikačné schopnosti v Anglickom jazyku- podmienkou - Nemecký jazyk- veľkou výhodou - MS Office- podmienkou
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:základné vzdelanie