custom-banner

Customer Service Analyst / Analytik zákaznického servisu (Ref. č.: 3-6-42276)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Komunikácia so zákazníkom s cieľom presného zistenia informácií pre včasné sledovanie - Práca s objednávkami - Správa zákaznického portálu - Overenie a prispôsobenie zákaznických požiadaviek ( harmonogramy dodávok, JIT/JIS, samostatné objednávky, požioadavky na náhradné diely ) - Sledovanie prichádzajúcich odvolaných objednávok - Monitoring dostupnosti materiálu hotových výrobkov - Vytvorenie a kontrola príslušých kmeňových dát materiálu v SAP, - Distribúcia kmeňových dát, zmluvy o pláne predaja a zákazky odberateľa. - Podpora koncepcie plánovania hotových výrobkov - Sledovanie včasného plnenia zákaznických objednávok

Benefity a ďalšie výhody:

Budú pérezentované na pohovore.

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search

Všeobecne požadované znalosti:

- Vzdelanie min. SŠ s maturitou - Skúsenosť so systémom SAP - Skúsenosti s logistickým procesom - Skúsenosť s komunikáciou so zákazníkom - Vynikajúce komunikačné schopnosti v Anglickom jazyku- podmienkou - Nemecký jazyk- veľkou výhodou - MS Office- podmienkou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    základné vzdelanie