custom-banner

Recruitment Consultant (Ref. č.: 126-14-42049)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Do nášho tímu hľadáme nového člena na pozíciu Recruitment Consultant, ktorý nám pomôže hľadať tých najlepších kandidátov. Čo Ťa čaká? - Telefonické prezistenie informácií o kandidátoch (motivácia, nástup, očakávania,...) - Aktívne vyhľadávanie kandidátov v internej databáze, na sociálnych sieťach a pracovných portáloch - Kontaktovanie kandidátov, ktorí majú záujem meniť pracovnú pozíciu - Pozývanie vhodných kandidátov na pohovor - Vedenie pracovných pohovorov a odporúčanie kandidátov na otvorené pozície k našim klientom - Kontaktovanie kandidátov z externých kampaní - Zodpovednosť za pridávanie príspevkov na LinkedIn, Facebook - Príprava a kreatíva inzerovaných ponúk - Starostlivosť o pridelených klientov, rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi - Business Development aktivity - Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti

Benefity a ďalšie výhody:

Čo ponúkame: - Variabilná zložka mzdy - 4 dni voľna navyše - Cafeteria (až 360Eur / rok) - 2 dni sick days - Multisport karta - Podpora jazykového vzdelávania - Možnosť 2x do týždňa pracovať formou home-office (po zapracovaní) - a iné...

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search

Všeobecne požadované znalosti:

Do nášho tímu hľadáme kolegu, ktorý má: - Predošlé skúsenosti na podobnej pozícií (práca v personálneg agentúre, interné HR, skúsenosť v rámci recruitmentu) aspoň 1 rok - Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi v rámci rôznych pozícií - Aktívny prístup k práci, záleží Ti na tom, aby v tíme bola dobrá nálada - Flexibilita, schopnosť rýchlo reagovať na zmeny, prispôsobiť sa - Motivácia pracovať v HR a v dynamickom agentúrnom prostredí - Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je veľkou výhodou - PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod. - Sebamotivácia, chuť učiť sa a napredovať

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)